Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.01.2010 11:41 - Декларация на модерната жена
Автор: kaprizna Категория: Тя и той   
Прочетен: 1282 Коментари: 1 Гласове:
2




Това е моята декларация, моят манифест. Моля те, чуй ме добре и запомни!

Аз съм модерна жена:
– изглеждам добре – имам прекрасно тяло и красиво лице,
– отказах цигарите,
– живея “еко” – прилагам всичко, което знам, за да не вредя много на природата,
– храня се здравословно, но и вкусно,
– вълнувам се от мода,
– излизам с приятелки на кафе, естествено!
– грижа се за децата / ни, с много любов
– поддържам дома, доколкото мога (напомням ти да купиш съдомиална и сушилня!)
– готвя, при това никак зле (сам признаваш, че пържените ми кюфтета са страхотни!)
– ходя на работа и работя много,
– печеля почти колкото теб, често и повече!
– имам книжка и карам добре кола! (нищо, че постоянно ми правиш забележки)
– имам амбиции и не го крия,
– обичам да се ровя в Интернет,
– е, понякога гледам и сериали, с майка ми или майка ти,
– справям се с живота,
така че да, модерна съм!


Знай,
– искам цветя не само на Свети Валентин, 8-ми март или на рождения ми ден,
– искам изненади от време на време – приятни,
– извеждай ме – обичам да съм сред хора,
– говори ми, цял филм направиха, за да ти го кажат, но аз да повторя – говори ми,
– казвай ми, че съм красива и желана – това ще ме прави още по-красива, а съм само твоя!
– имам право на своето време за себе си.

Ето, толкова малко искам.
А давам много обич в замяна!

Джадала Мария 


                              image


     



Тагове:   декларация,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bachym - Направо мечта
12.01.2010 15:08
А ето и една испнска мечта:
http://www.youtube.com/watch?v=Vb6pTt2tbO8
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kaprizna
Категория: Изкуство
Прочетен: 3361975
Постинги: 447
Коментари: 2937
Гласове: 15702
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930