Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.12.2009 23:05 - НОСТАЛГИЯ (почти невероятно)
Автор: kaprizna Категория: Забавление   
Прочетен: 1611 Коментари: 1 Гласове:
3



 
      -Здравей, скъпи! Влизай, чакай да ти помогна с палтото. Ето ти пантофите. Мий си ръцете и отивай на фотьойла в хола. Аз ей сега ще сервирам вечерята. 
 
     - И какво имаме за вечеря? 
 
     - Любимите ти котлети със сметаново-чеснов сос и пържени картофки, а и бира, разбира се. Купих ти "Tuborg". Хайде, отивай по-бързо, че мачът започва. 
 
     - Футбол! Благодаря, бях забравил. 
 
     - Какво ли щеше да правиш без мен... 
 
     - А къде е Митко? 
 
     - С приятели, на дискотека. Не се притеснявай, научи си, и си написа домашните, аз проверих. И пари му дадох, естествено. Ах да, Мишо звънна, интересуваше се ще идеш ли с момчетата в бара да гледаш мача, както обикновено. 
 
     - И? 
 
     - Амии, казах му, че няма да отидеш. Нали няма? Аз поканих всички тук. Всеки момент ще дойдат. 
 
     - Благодаря ти още веднъж. 
 
Той влезе в хола, след няколко минути дойдоха приятелите му, цяла вечер пиха бира, ядоха чипс и пържена риба, обсъждаха играта, крещяха възторжено когато „техните” играеха добре и псуваха на поразия съдията, когато противниците вкарваха „нечестно”...тъй де, в 99% от случаите. Накрая мачът свърши и се разотидоха. 
 
     - Мили, аз ще раздигна всичко, ти си лягай, нали си рано на работа... 
 
     - А... 
 
     - Не се тревожи, ще се наспя, аз ставам половин час по-късно от теб. Само ще изпратя Митко на училище и мога да си почина. 
 
     - Не, почакай. Така не става. Не мога така. Защо яденето ти никога не загаря? Защо никога не се мусиш, когато идват Мишо и останалите? Защо, в края на краищата, ти винаги си такава – мила, загрижена, внимателна, каквото и да направя? Можеш ли да ми обясниш?! Хайде, развикай ми се! 
 
     - Защо да ти викам? 
 
     - Просто така! Устрой ми скандал затова, че изцапах новата ти блуза! 
 
     - Изцапал си я? Нищо страшно. Утре ще я изпера, а може и на химическо да я дам. 
 
     - Тогава се разкрещи, че останах след работа 2 часа с новата секретарка! 
 
     - Но нали си работел? Знам, че имаше съвещание...Шегуваш се, нали? 
 
     - Да допуснем. Но поне ме прасни с точилката, че не обръщам достатъчно внимание на сина си! 
 
     - Но нали работиш, пари изкарваш. И не ги харчиш наляво и надясно. Вкъщи ги носиш. Аз те разбирам, с такава работа... 
 
     - О! Виж!, косъм на сакото! Дълъг! Черен! НЕ Е ТВОЙ! За това какво ще кажеш?! 
 
     - Ела при мен. Дай да те прегърна...Всичко е наред, скъпи, всичко е наред. Престани...Пак носталгия по първата ти жена, нали? Ще ти мине. Пийни малко, лягай си...Лека нощ... 
  
БЛАГОВЕСТА



Гласувай:
3



1. romanticgirl25 - уникална си.....
13.03.2013 12:54
случвало ми се е да се държа така с мъж поне 3-4 пъти, който не заслужаваше....повярвай ми няма да се опитам да го повторя за 5 път. Става им навик да им бъдем слуги. Да бъде мила всяка жена го може:)
Хубав разказ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kaprizna
Категория: Изкуство
Прочетен: 3337889
Постинги: 447
Коментари: 2937
Гласове: 15702
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031