Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.04.2010 11:01 - Викай!
Автор: kaprizna Категория: Поезия   
Прочетен: 4066 Коментари: 11 Гласове:
18

Последна промяна: 20.06.2011 19:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
Калоян Кънев

Криеш се в черупка от безсмислен страх и крещиш,но за пореден път наум. Не очаквай ни най-малко състрадание от тях! Те са мъртви... Подарили биха ти единствено куршум. Но излез със гордо вдигната глава  и викай! Викай,докато си още жив! Може би не ще отвърне никой. Сам ще бъдеш,но поне щастлив!    18.10.’05 

***

Опитах се да те изтръгна

Калоян Кънев


Опитах се да те изтръгна от сърцето,
опитах се да те изтръгна от съня,
но ти се бе забила точно там, където
е болката по-страшна от смъртта.

Стрела на любовта,която
дълбоко бе се врязала във мен
и всеки опит да се отърва от нея
ме хвърляше на нечовешка болка в плен.

Опитах се да те изтръгна...и успях,
но болката непоносима стана.
Бе твърде късно;осъзнах,
че в раната отровата остана...

20.05.’05


***

За миг помислих, че си ти

Калоян Кънев


За миг помислих, че си ти.
Оказа се, че вятърът решил да се шегува.
Целуна ме по устните тъй както ти,
тъй както само ти целуваш.

За миг помислих, че си ти.
За миг забравих колко си далеч.
В просъница на вятъра се доверих,
събудих се пронизан с меч.

В ръката ми – не твоята ръка,
а бяла, още неизписана хартия.
Пореден опит чрез слова
от себе си да те изтрия.

Пресъхва изворът словестен
и все по-голи ще са римите.
По стиховете ми – ръжда и плесен,
а теб все още в мене ИМА ТЕ...


***

Магия на зазоряване

Калоян Кънев


Тишината е за първи път красива
и за първи път събуждаш се до мен,
подаряваш ми усмивка мълчалива
и със нея-първия различен ден.
Тихо и безмълвно се обличаш,
всяка дреха-плет от тръни помежду ни.
Не, не искам в нищо да се вричаш.
Тръгвай, не копнея аз за празни думи.
Тръгвай, знам, че ме обичаш.

28.07.’05


***

Дефинирай “любов”

Калоян Кънев

Да обичаш, без да притежаваш
и да даваш, без да получаваш.
Да умираш тихо, без на никого да казваш,
стиховете си на никого да не показваш.
Със усмивка да посрещаш всеки удар нов...
Може би това е нещото, което
е достойно да се нарече любов.

26.03.2006


***

Нямам

Нямам ключ за своята килия,
камо ли за нечие сърце.
Свободата първо трябва да открия,
за да те посрещна не със вързани ръце.

08.08.2006


***

В стая за двама

Калоян Кънев

Нанесох се в стая за двама,
но още живея си сам.
И плащам наем за двама.
Къде ли се скиташ бездомна, не знам.

Врати не заключвам ни денем, ни нощем.
За крадене имам една самота.
Половин живот чаках, ще чакам и още
до мен да намериш пътя сама.

24.11.2006


image

Рисунка от Калоян Кънев

www.kalokanev.hit.bg/

kalokanev.hit.bg/poezia.html






              
 



Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. divna8 - http://rosidi.blog.bg/tq-i-toi/2010/04/13/10-te-principa-na-gandi-da-promenim-sveta.527638
13.04.2010 12:43
Чудесни стихове, допаднаха ми много!!!
Благодаря, ще се връщам пак :):):)
цитирай
2. iliada - Днес много ми върви-
13.04.2010 13:31
прочетох невероятни стихове ,но и автора им е явно такъв!:)
Радвам ,че ни си го представила по този приятен начин !:)
Благодаря ти слънчице,капризно!:)
цитирай
3. amenda - Прекрасни стихове, талантлив е ...
13.04.2010 15:29
Прекрасни стихове, талантлив е поета!
Усмивки и пожелания за хубав ден :-)
цитирай
4. kaprizna - Благодаря ви!
13.04.2010 16:29
Има линк под рисунката,може да разгледате всички творби на младият поет и художник.
цитирай
5. pumona - Днес
13.04.2010 16:36
Днеска ми е ден любовен.
Стих след стих...
Сега е ред и на картините.
Благодаря - приятно ми бе.
цитирай
6. morskipesni - за момент си помислих че чета
13.04.2010 19:47
асен йорданов (недялков) .. никога не е късно да осъзнаеш че лириката просто се разхожда и си прави шеги с хората..
цитирай
7. ckarlet - Поздрави за този прекрасен поет и ...
13.04.2010 23:05
Поздрави за този прекрасен поет и художник!
Беше удоволствие!!!
цитирай
8. bregovi4 - Благодаря за линка,
13.04.2010 23:18
рядко ми се случва да чета поезия, която така да ме грабва...
цитирай
9. kaprizna - Радвам се,че ви харесаха стиховете,приятели!
13.04.2010 23:31
И за мен е удоволствие да разбера ,че има такива млади и талантливи
хора на изкуството.
цитирай
10. cerise - И на мен много ми
20.04.2010 23:03
харесаха стоховете, Цвети.... какъв голям талант е този човек ...:)) и аз със сигурност ще си ги препрочитам ...:))
цитирай
11. kalokanev - Трогнат съм!!! Не можете да си представите КОЛКО!
20.06.2011 15:13
Здравейте на всички! Докато ровех из нета, случайно попаднах на този блог и бях меко казано приятно шокиран ;)) За първи път попадам на човек, който цитира стиховете ми в собствения си блок... и дори си е направил труда да напише името ми. Нямам думи :) Наистина ме зарадвахте, ама много.
Бях започнал да си мисля, че никой днес не чете стихове, камо ли моите.
Исках само да отбележа, че наскоро направих доста сериозни промени по сайта и някой от старите линкове вече не са актуални. Сайтът пак си е: www.kalokanev.hit.bg, но поезията е в този раздел:
http://kalokanev.hit.bg/poezia.html

Благодаря Ви отново, че ме четете ;))) Пожелавам Ви всичко НАЙ!!!
Калоян Кънев
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kaprizna
Категория: Изкуство
Прочетен: 3348281
Постинги: 447
Коментари: 2937
Гласове: 15702
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930