Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.12.2009 23:21 - Малко стихчета преди лягане
Автор: kaprizna Категория: Поезия   
Прочетен: 2024 Коментари: 0 Гласове:
3



На сън...

Събудих ли те, мили? Не тъжи...
В съня ти тихо ще приседна,
ще попия с устни твоите сълзи,
ще те погаля... и ще те погледам.

На възглавницата, пълна със мечти,
ще прилегна, кичур ще оправя...
В сънищата, мили, ти плачи,
мъжката ти сила аз ще пазя.

И бръчките по милото лице
с пръсти ще опитам да изгладя,
умората от твоето сърце
ще взема с мен... и обич ще оставя.

Спи, любими! Аз съм пак при теб...
В сънищата твои аз ще идвам,
ще те целувам и ще ти оставям лек
за раните... със утрото ще си отивам.

Паула Петрова


*****
Ще дойда

Ще дойда като ураганен вятър,
понесла бурите на рамене
и спомена на циганското лято
в косите си от огнено море.

Ще нося във ръцете си жарава...
и огъня на влюбени сърца,
с дъха на китната морава
и цветове от пъстрата дъга.

Ще дойда като бяла зима -
кристално чиста... с много снегове.
Любов и топлина във теб да има,
ще покориш стихиите в мойте светове.

Паула Петрова


*****
"Приятелка"

Когато вън настъпва мрак
Самотата тайно ме поглежда,
опитва се да се промъкне пак
до мен да седне, с тайната надежда

да я прегърна с двете си ръце.
И тъй... двете да си поговорим
за Болката със грозното лице,
за Тъгата малко да поспорим...

Не дава ми да легна, да заспя,
че скучно й е, иска да се стопли!
При друг не може, пък нали съм и сама...
За Любовта дойде да ми припомни-

как уж приятелка добра била,
а тръгнала и нейде се е заиграла...
...и Съжалението дебнело сега...
(от Клюката това разбрала)

Прегърнах силно мойта Самота,
поканих я за гост във мойта къща
(сама не исках да съм през нощта)
приятелка е ... при нужда все се връща.

от нета


*****
Не ме люби

Не ме задържай! Аз съм птица
безкрайният простор е моят дом,
на вятърът съм вярната сестрица.
Не ме люби! Не търся аз подслон.

Не искай да съм вярна.. вечно твоя,
немирна съм, живота ме зове
да търся неуморно свободата своя.
Не ме люби! Пречупваш ме на две.

Не ме търси в очите на жените,
обичай всички други, не и мен,
аз волна съм, живея във мечтите.
Не ме люби! Че тъжен става моя ден.

Не ме обичай с любовта си сляпа,
че силата ми горда ще сломиш,
ще стана кротка, сива, непозната..
Не ме люби! Ако на мен държиш!

от нета



*****
Приятелю,добре си ми дошъл сега
На гости на душата ми във храма
Ще сипя чаша спомен с привкус на съдба,
така ми е приятно да сме двама!

Кажи ми ,как си днес,дали си здрав,щастлив?
Надвиснала ли е над теб заплаха?
Недей така,живота има нрав игрив,
успеха ще налея-с двойна захар

А нощем рееш ли се тайно сред мечти?
От блянове присънващи се често,
аз питам се дали светът ще приюти
желание за чудо -неуместно...

До огъня стопли крилете на сокол,
хапни от супата с парченца нежност
и слънчева надежда вместо щипка сол
Съвсем е прясна ,сготвих я прилежно

До срещата ни вяло търсех се в мъгли
и времето ми даже беше спряло
Приятелю не тръгвай още!Остани!
От вълчи вой навън е притъмняло!


От нета




 



Тагове:   малко,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kaprizna
Категория: Изкуство
Прочетен: 3339058
Постинги: 447
Коментари: 2937
Гласове: 15702
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031