Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2010 23:39 - Melanie Fiona (Syren Hall)
Автор: kaprizna Категория: Музика   
Прочетен: 2714 Коментари: 1 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Мелани Фиона е родена на 4 юли 1983 г. в Торонто. Нейните родители са от Гвиана, но емигрират в Канада през 1970 г. Фиона започва да пише песни на 16-годишна възраст.
В своята музикална кариера, тя е повлияна от Боб Марли, Уитни Хюстън, Патси Клайн и Мери Джей Блайдж. Пише песни за Rihanna и Kardinal Offishall. Записва реге песни под псевдонима "Syren Hall".


image

Награди и номинации:

BET Awards[22]
2010 г. Най-добър нов артист (номиниран)
2010 г., най-добър женски R & B художник (номиниран)
2010 г., BET Centric награда (номиниран)
2010 г., видео на годината "Той ме убива " (номиниран)
Награди "Грами"
2010 г., най-добър женски R & B Vocal Performance: "Той ме убива " (номиниран)[7]
NAACP Image Awards
2010 г. Изключителен дебют (номиниран)
Juno Awards
2010 г., R & B / Soul запис на годината: The Bridge (номиниран)[8]
Soul Train награда
2010 г. Най-добър нов артист (Номиниран)
Еска музикални награди
2010 г. Най-добър албум: The Bridge (награда)



"Monday Morning"



"It Kills Me"



"Johnny"



"Priceless"



Още изпълнения на Мелани Фиона може да намерите тук:

vbox7.com/user:todorsh









Тагове:   Melanie,   hall,   Мелани Фиона,


Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. iliada - Сега Дано се получи ,Цвети!
19.11.2010 21:35
Ако бях на милиони мили далеч
можеше ли да обещаеш,
че нашата любов ще бъде в безопасност.
Охх.
И ако едно красиво момиче е в лицето ти
Ще си спомниш ли
даже мойто име
Трябва да знам къде си ти (оххх)
Защото ще ти дам всичко, което имам
Скъпи за твоята любов
Ако това е необходимо за последно.
ох

Кълна ти се, че бих отишла до крайности
защото любовта ни е безценна
любовта ни е безценна
Вземи ми колата, вземи моят дом, вземи всичко
защото любовта ни е безценна
любовта ни е безценна

Woah-woah-woah, oh oh 4x)
Woah-woah-woah

Ако има болка в сърцето ти
Би ли искал да вярваш, че е по-добре
че можеш да отидеш в правилните ръце
ох
Никъде не може да бъде твърде далеч
за мен, за да те взема
защото никой не може да ни раздели
Аз трябва да знам, че ти изпитваш същото
Защото аз бих жертвала всичко, което имам
Скъпи за твоята любов
Аз съм изнемощяла да вървя целия път

Кълна ти се, че бих отишла до крайности
зашото любовта ни е безценна
любовта ни е безценна
Вземи ми колата, вземи моят дом, вземи всичко
защото любовта ни е безценна
любовта ни е безценна

Woah-woah-woah, oh oh 4x)
Woah-woah-woah

До края на земята бих отишла
за да те спася, това е, което твоето момиче предполагаше да направи
Но аз трябва да знам
(Би ли искал същото ако нещата бяха обратно, скъпи)
Да, няма нищо което не бих дала в този свят за моят (мъж)
Не мога да бъда използвана в тази борба
Защото тази любов тук е безценна.

Кълна ти се, че бих отишла до крайности
зашото любовта ни е безценна
любовта ни е безценна
Вземи ми колата, вземи моят дом, вземи всичко
защото любовта ни е безценна
любовта ни е безценна

Woahhhh ohhhhh
ohhhh
ohh-ohh-ohhh-woah

Кълна ти се, че бих отишла до крайности
зашото любовта ни е безценна
любовта ни е безценна
Вземи ми колата, вземи моят дом, вземи всичко
защото любовта ни е безценна
любовта ни е безценна
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kaprizna
Категория: Изкуство
Прочетен: 3358079
Постинги: 447
Коментари: 2937
Гласове: 15702
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930