Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.08.2011 12:38 - "Добрите хора имат ключ към душите на хората."
Автор: priqtel12 Категория: Други   
Прочетен: 36767 Коментари: 60 Гласове:
62

Последна промяна: 16.08.2011 09:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Човешкият живот е един миг от вечността,
изпълнен с премеждия и очакване на доброто.

image

Любов и таксита
 / Арт Бъкуалд /

     Онзи ден бях в Ню Йорк и с един приятел се возихме в такси. Когато слязохме, приятелят ми каза на шофьора:
— Много ви благодаря. Карахте прекрасно.
За секунда таксиметровият шофьор се стъписа, а после каза:
— Ти да не си някой веселяк, а?
— Не, драги господине, не се шегувам. Възхищавам се на самообладанието ви в натовареното движение.
— Аха — каза шофьорът и потегли.
— Какво ти става? — попитах аз.
— Опитвам се да върна любовта В Ню Йорк —каза приятелят ми. — Уверен съм, че това е единственото нещо, което може да спаси града.
— Мислиш ли, че един човек може да спаси цял Ню Йорк?
— Не става дума само за един човек. Сигурен съм, че денят на този таксиметров шофьор ще мине по-добре. Да предположим, че днес той ще има двадесет пътника. С тези двадесет души той ще се държи добре, защото някой се е отнесъл добре с него. Клиентите му, на свой ред, ще бъдат по-любезни със своите служители, продавачи, сервитьори или дори със собствените си семейства. В края на краищата добрата воля може да се разпростре поне върху 1 000 души. Това вече не е зле, нали?
— Но ти зависиш от онзи таксиметров шофьор —той трябва да предаде твоята добра воля на другите.
— Не завися от него — каза приятелят ми, — защото съзнавам, че системата не е защитена срещу глупаци. Така че днес трябва да се заема с десет различни хора. Ако от десет души успея да направя щастливи поне трима, тогава мога косвено да повлияя върху настроението на още три хиляди.
— На думи всичко това звучи добре — съгласих се аз, — но не съм сигурен, че на практика ще подейства.
— Ако не се получи, нищо не е загубено. Не ми отне много време, за да кажа на човека, че се справя добре. Той не получи нито по-голям бакшиш, нито по-малък. Ако думите ми са попаднали в глухи уши, какво от това? Утре ще се опитам да направя щастлив друг таксиметров шофьор.
— Ти не си добре.
— Думите ти показват какъв циник си станал. Направих изследване и се оказа, че онова, което изглежда липсва — например на пощенските работници, освен парите, разбира се, — е, че никой не им казва, каква чудесна работа вършат те.
— Но те не работят добре.
— Не работят добре, защото усещат, че никои не го е грижа как се справят. Защо някой да не им каже добра дума?
Минахме покрай един строеж и видяхме петима работници, които си похапваха за обед. Приятелят ми спря.
— Прекрасна работа сте свършили. Сигурно е трудна и опасна.
Работниците погледнаха приятеля ми подозрително.
— Кога ще бъде завършено?
— През юни — изсумтя единият.
— О, това наистина е впечатляващо. Вероятно човек се чувства много горд, когато върши подобна работа.
     Продължихме нататък и аз му казах:
— След Дон Кихот, за първи път срещам подобен екземпляр като теб.
— Когато онези мъже смелят думите ми, ще им стане приятно. В такъв случай и градът, по един или друг начин, ще извлече полза от тяхното щастие.
— Но ти не можеш да вършиш това сам! — Възразих аз. — Ти си сам срещу всички.
— Най-важното е да не се обезсърчаваш. Никак не е лесно да накараш хората в един град отново да станат добри, но ако и някой друг се включи в моето начинание...
— Ти току-що намигна на една съвсем невзрачна жена— подскочих аз.
— Да, зная — съгласи се той. — И ако тя е учителка, днес класът й ще има прекрасен ден. 
 


Доброта   На благоденствие не се приучвай! Защото то е преходно в света... Ако си имал - научи се да изгубваш! Ако си бил щастлив - се научи да страдаш след това!
И както слънцето не чака да го молят
да отдели от свойта светлина и топлина...
Тъй ти не чакай някой да те моли
да правиш цялото, зависещо от теб, добро в света!

Че добротата е език, на който немите говорят!
А също глухите дочуват неговия глас! И както да възвърнеш времето изгубено
назад не можеш...
Тъй няма да успееш да поправиш сторена злина!

Недей да сееш зло, защото ще пожънеш разкаяние!
И не живей в заблудата, че съществува
малко и голямо зло!
Прави добро на всички - със желание! Че има на света едно-единствено,
но истинско съкровище -
наречено сърце добро!.............   / Елена Найденова – Sun /


  image


ДОБРОТА

Искам да съм мъничък вълшебник,
за да мога с пръчица в ръка
да създам магически учебник,
който се нарича "Доброта"!


Чудните си листи щом разтвори,
да го чуят чак накрай света!
Да научи всеки да говори
светлия език на обичта!


Вместо бомби, да летят балони!
Хората да имат хляб, подслон...
На закуска да ядем бонбони,
на вечеря сладолед - цял тон!


Да си имат малките дечица
мама, татко, братчета, сестри...
Радостта да пее като птица!
Вместо сълзи, да блестят звезди!


Искам да съм мъничък вълшебник,
за да мога с пръчица в ръка
да създам магически учебник,
който се нарича "Доброта" !

/ Нора Гаджева с този текст спечелва специалната награда за поезия  на Балканския фестивал, провел се на 20. 05. 2000 във Варна. /

image   Умеем ли да правим добро…или вече сме станали толкова безразлични , че нищо не ни вълнува…..Нееее…, не смятам….Дълбоко в нас доброто съществува и макар да се е скрило в най- закътаното ъгълче на душите ни, то е там, живо е и чака да го изкараме на светло….чака  да пожелаем да го проявим……

Нека да го направим!

image

НЕКА ОТВОРИМ ДУШИТЕ СИ ЗА ДОБРОТАТА!
Нека пуснем искриците от нея  навън!   Нека я проявявим към някого! Ще се почувстваме по-добре, сигурна съм!!!

Хубава вечер, приятели!

image
 









Тагове:   добро,   доброта,   добри хора,


Гласувай:
62



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bven - НЕКА ОТВОРИМ ДУШИТЕ СИ ЗА ДОБРОТАТА!
14.08.2011 19:06
Присъединявам се към апела ти, Ива!:)
Когато го направим всички, от сърце, без задни мисли - тогава ще настъпи раят на Земята. Може би вече вървим към това време (дори да не се вярва:))
Хубава вечер!:)
цитирай
2. stela50 - Поздрави , Ива ... Чудесен постинг ,хубав и вълнуващ подбор ...
14.08.2011 19:10
...НЕКА ОТВОРИМ ДУШИТЕ СИ ЗА ДОБРОТАТА!
Нека пуснем искриците от нея навън ... нека .
...Прави добро на всички - със желание!
Че има на света едно-единствено,
но истинско съкровище -
наречено сърце добро!...
Хубава вечер !
цитирай
3. priqtel12 - Много се радвам, bven, че точно ти си човекът,
14.08.2011 19:11
който пръв подкрепя призива ми тук. Споделям написаното и се надявам, че можем да го направим!
Хубава вечер!
цитирай
4. priqtel12 - Таня, чудесно е,
14.08.2011 19:14
че се присъединяваш. Ти също си един от хората, в сърцата на които добротата и жива и действена.
Поздрави!
цитирай
5. priqtel12 - Понякога добротата около нас може да е трудно забележима.....
14.08.2011 19:49
Както тук:

"Искрици доброта

Едно семейство прекарвало почивката си на плажа. Децата се къпели и строили замъци от пясък. В далечината забелязали да се движи възрастна жена. Вятърът развявал косите й. Тя била облечена в мръсни дрипи.Вървейки тя си приказвала нещо. От време на време се навеждала към пясъка, взимала нещо и го слагала в чантата си.
Родителите извикали децата и им казали да се държат по-далече от тази жена. Когато минала край тях, жената се усмихнала, но никой не отговорил на усмивката й.
Много по-късно семейството разбрало, че странната жена, която срещнали на плажа, през целия си живот е събирала парчетата стъкла, пръснати по пясъка, за да не наранят децата краката си. "

Но точно тогава тя е истинска, дошла от сърцето ни. Защото за доброто отплата не бива да се чака. Проявявайки я към някого, ние самите ще я изпитаме в друг момент от живота си.
цитирай
6. makont - Забравихме да бъдем добри, Иве.
14.08.2011 19:51
Да си добър в днешно време, трудно е, защото дори те приемат като глуповат. Странна ни стана ценностната система, доброто го няма в нея. Дано повече хора прочетат и се замислят. Усмивка от мен и хубава неделна вечер!
цитирай
7. mt46 - Дано!
14.08.2011 21:35
Но... добротата е на изчезване... :))
цитирай
8. priqtel12 - Да , Мая, за съжаление ще се съглася с теб.
14.08.2011 23:30
makont написа:
Да си добър в днешно време, трудно е, защото дори те приемат като глуповат. Странна ни стана ценностната система, доброто го няма в нея. Дано повече хора прочетат и се замислят. Усмивка от мен и хубава неделна вечер!


Но все си мисля, че не всичко е загубено. Поздрави!
цитирай
9. priqtel12 - Не е изчезнала добротата, Марине, носим я в себе си,
14.08.2011 23:33
mt46 написа:
Но... добротата е на изчезване... :))


но се страхуваме да я проявим, за да не ни подиграят или помислят за по-различни от заобикалящите ни. А не бива !
цитирай
10. mt46 - Не се страхувам, Ива!
14.08.2011 23:45
Просто съм насочил посланията си предимно към децата... Защото възрастните трудно могат да се променят към по-добро...
цитирай
11. feq - Ще напиша и ТУК заветите на Майка Тереза, която за мен е символ на Доброта...
15.08.2011 08:09
Оригиналът на този надпис се намира на стената на едно сиропиталище - Шишу Баван, основано от Майка Тереза през 1955 г. в Калкута, Индия:

Помни, че
хората са упорити, алогични и егоцентрични.
Но ти ги обичай, въпреки това!

Правиш ли добро на някого,
веднага ще те обвинят в егоизъм и задни мисли.
Но ти прави добро, въпреки това!

Постигнеш ли успех в живота, ще се сдобиеш
с фалшиви приятели и истински врагове.
Но ти се стреми към успеха, въпреки това!

Доброто, което правиш за другите
най-вероятно ще бъде забравено утре.
Но ти прави добро, въпреки това!

Най-големите хора с най-велики идеи
могат да бъдат убити от най-дребните хора
с най-нищожните съзнания.
Но ти не ограничавай мислите си, въпреки това!

Хората проявяват благосклонност към губещите,
ала са склонни да следват единствено победителите.
Но ти се бори за победените, въпреки това!

Каквото си градил с години,
може да рухне само за една нощ.
Но те не спирай да градиш, въпреки това!

Дай на света най-доброто от себе си
и в замяна на това, той ще те отритне.
Но ти му го дай, въпреки това!
...

Честита Богородица, Иве!
:*
фея
цитирай
12. ivankalilova - Нека Богородица закриля нас и се...
15.08.2011 09:16
Нека Богородица закриля нас и семействата ни!
Честит празник!
цитирай
13. анонимен - Силвия
15.08.2011 10:09
Аз познавам истински добър човек-това си ти и сърдечно благодаря за приятелството ни.
цитирай
14. compassion - Ех, Иве, пък аз като хирург все режа рани,
15.08.2011 11:59
а хората ги боли и плачат. Не мислят, че правя добро.
Чак след време като оздравеят, разбират, че страданието е било за тяхно добро :(
Понякога получавам цветя.
Доброто не винаги го разпознаваме, защото то не винаги е балсам за душата.
цитирай
15. magnoliya - Ех,
15.08.2011 14:47
дано успеем да станем по-добри, да раздаваме добро без да мислим за благодарности от отсрещната страна!
Поздрави за чудесния постинг!
Честит празник - Голяма Богородица! Приятно изкарване на днешния празничин ден!
цитирай
16. priqtel12 - Някои се страхуват, за съжаление.
15.08.2011 15:45
mt46 написа:
Просто съм насочил посланията си предимно към децата... Защото възрастните трудно могат да се променят към по-добро...


Да, децата са непокварени и непосредствени и възприемат и проявяват добротата, без да се замислят. По-трудно е с възрастните, да, но затова пък си заслужава, дори един човек да се промени, пак си струва усилието.....!
цитирай
17. priqtel12 - Благодаря ти, Юлия, аз също обичам да ги препрочитам.....
15.08.2011 15:46
feq написа:
Оригиналът на този надпис се намира на стената на едно сиропиталище - Шишу Баван, основано от Майка Тереза през 1955 г. в Калкута, Индия:

Помни, че
хората са упорити, алогични и егоцентрични.
Но ти ги обичай, въпреки това!

Правиш ли добро на някого,
веднага ще те обвинят в егоизъм и задни мисли.
Но ти прави добро, въпреки това!

Постигнеш ли успех в живота, ще се сдобиеш
с фалшиви приятели и истински врагове.
Но ти се стреми към успеха, въпреки това!

Доброто, което правиш за другите
най-вероятно ще бъде забравено утре.
Но ти прави добро, въпреки това!

Най-големите хора с най-велики идеи
могат да бъдат убити от най-дребните хора
с най-нищожните съзнания.
Но ти не ограничавай мислите си, въпреки това!

Хората проявяват благосклонност към губещите,
ала са склонни да следват единствено победителите.
Но ти се бори за победените, въпреки това!

Каквото си градил с години,
може да рухне само за една нощ.
Но те не спирай да градиш, въпреки това!

Дай на света най-доброто от себе си
и в замяна на това, той ще те отритне.
Но ти му го дай, въпреки това!
...

Честита Богородица, Иве!
:*
фея

цитирай
18. priqtel12 - НЕКА , Ваня! Хубав празник!
15.08.2011 15:48
ivankalilova написа:
Нека Богородица закриля нас и семействата ни!
Честит празник!

цитирай
19. priqtel12 - Благодаря ти, мила, думите ти ме радват толкова много......
15.08.2011 15:49
анонимен написа:
Аз познавам истински добър човек-това си ти и сърдечно благодаря за приятелството ни.

цитирай
20. priqtel12 - Ех, Руми, може би не го разпознаваме
15.08.2011 15:53
compassion написа:
а хората ги боли и плачат. Не мислят, че правя добро.
Чак след време като оздравеят, разбират, че страданието е било за тяхно добро :(
Понякога получавам цветя.
Доброто не винаги го разпознаваме, защото то не винаги е балсам за душата.


в момента, но след време разбираме за стореното добро....може би не винаги с цветя, но вътре в душата си благославяме човека, сторил това за нас.
Хубав ден, Руми, бъдете здрави и добре и ти, и любимите ти хора!
цитирай
21. priqtel12 - Трябва да успеем, нужно е да се променим, защото времето ни изтича.....
15.08.2011 16:17
magnoliya написа:
дано успеем да станем по-добри, да раздаваме добро без да мислим за благодарности от отсрещната страна!
Поздрави за чудесния постинг!
Честит празник - Голяма Богородица! Приятно изкарване на днешния празничин ден!


Благодаря ти! Хубав празник и за теб! Бъдете здрави и ти, и цялото ти семейство!
Поздрави!
цитирай
22. priqtel12 - ЗДРАВЕЙТЕ, ПРИЯТЕЛИ!
15.08.2011 16:40
Днес е 15 август - ден, в който християнският свят чества Успение Богородично. Празник, на който се почита Богородица - покровителката на майчинството и жените. Нека ви е честит празника! Бъдете здрави!

На днешния ден преди 2 години ни напусна един добър човек от блога , една изключителна жена, която не загуби кураж до последния миг - Мая Стамболис - comma, както я знаехме тук. Иска ми се днес да почета паметта и, като публикувам тук едно нейно стихотворение. Стихотворението е публикувано в блога от нейния син след смъртта и.

ДОБРИЯТ ЧОВЕК

Автор: comma Категория: Други

Последна промяна: 10.06.2010 20:15

Добрият човек ме посрещна на прага.
Вода ми подаде. Отчупи ми хляб.
Застели ми нара, а после избяга
защото добрия за похот е сляп.

Сънувах блажено, а утро щом пукна
усетих да носи димящо кафе.
Остави го плахо, измънка и хукна
с нозе на подплашено, малко дете.

Видях го на двора козле да прегръща,
да тича след птици, роса да лови,
с деца да се гони край куклена къща
щастлив и забравил за мене, уви.

На обед отново го мярнах за кратко.
Пристъпи безшумно с бутилка в ръце.
Постави я нежно с " Дано ви е сладко!"
и после изчезна доброто лице.

Видях го по здрач да препуска в полето
отново усмихнат, уверен, красив
и жегна ме малко тревожно сърцето,
че мойто идване тук ще е срив.

Разстроих се.Нервно запалих цигара.
И в пламъка сякаш сама изгорях.
Защо ли съм тук и кое ме накара
най-милия мъж да поискам за грях.

С добрия човек се простихме любезно.
Целуна ме плахо притворил очи.
" Познанството с вас ще ми бъде полезно!"
Как исках да чуя едно:" Остани!"

26.05.2006г

/ http://comma.blog.bg/ /

Не я познавах лично, за съжаление, не ни остана време да станем приятелки, но ме развълнува много това, че в своя блог тя бе поставила линк към мой постинг.

Светло да е на душата и, където и да се намира днес!

Ива
цитирай
23. drd - Добрите думи може да са кратки и лесни за казване, но ехото им е наистина безкрайно.
15.08.2011 19:23
Да си върнем Изгубеният Рай :
http://www.youtube.com/watch?v=8kZV1zepJaI
цитирай
24. priqtel73 - Браво...
15.08.2011 19:25
Браво...
цитирай
25. cinderellathespy - Иве, размисли ме.....
15.08.2011 23:25
...не знам защо ми се върти в ума това, че добрите хора си отиват твърде млади....може би заради горчивите ми лични преживявания....Въпреки това, аз съм от тези които вярват, че доброто го има все още в хората, просто има нужда от протягане на една добра ръка или изричане на една добра дума, за да бъде показано наяве и да не остава дълбоко скрито някъде в душите....
Благодаря ти, за преживяването!
Спокойна нощ от мен!:-)
цитирай
26. chergligan - За добрата дума
15.08.2011 23:32
Преди няколко дни давах кръв за тривиално изследване.
Имам лоши вени и медицинската лаборантка се суетеше и
доста се притесни докато ми улучи вена.
На мен също ми беше неприятно, но съжалих притеснената лаборантка-
назах , че отлично се е справила. Сигурен съм, че след това е била много
по-уверена и със самочувствие в работата си.
Мисля, че добрата дума може да направи нашия свят едно чудесно
място за живот.
цитирай
27. priqtel12 - Да, наистина е така.
16.08.2011 09:25
drd написа:
Да си върнем Изгубеният Рай :
http://www.youtube.com/watch?v=8kZV1zepJaI


Нека да казваме добрите думи, да предизвикваме резонанс в душите и несъмнено човекът срещу нас ще продължи верижката, като стори поредната добрина.
цитирай
28. priqtel12 - Благодаря!
16.08.2011 09:27
priqtel73 написа:
Браво...


Добре дошла!
цитирай
29. priqtel12 - Ели, миличка, добре дошла!
16.08.2011 09:29
cinderellathespy написа:
...не знам защо ми се върти в ума това, че добрите хора си отиват твърде млади....може би заради горчивите ми лични преживявания....Въпреки това, аз съм от тези които вярват, че доброто го има все още в хората, просто има нужда от протягане на една добра ръка или изричане на една добра дума, за да бъде показано наяве и да не остава дълбоко скрито някъде в душите....
Благодаря ти, за преживяването!
Спокойна нощ от мен!:-)


Така е, и аз мисля като теб.
Хубав ден!
цитирай
30. priqtel12 - Коста, но това е чудесно!
16.08.2011 09:34
chergligan написа:
Преди няколко дни давах кръв за тривиално изследване.
Имам лоши вени и медицинската лаборантка се суетеше и
доста се притесни докато ми улучи вена.
На мен също ми беше неприятно, но съжалих притеснената лаборантка-
назах , че отлично се е справила. Сигурен съм, че след това е била много
по-уверена и със самочувствие в работата си.
Мисля, че добрата дума може да направи нашия свят едно чудесно
място за живот.


Постъпил си много хубаво. Това е добротата. И аз смятам, че проявявайки доброта, можем да променим света, в който живеем. Дано го осъзнаят повече хора и ДА ГО ПРИЛАГАТ.
Поздрави, радвам се, че си мой приятел!
цитирай
31. erato7 - Добрина - най-благата дума в бъл...
16.08.2011 11:47
Добрина - най-благата дума в българския език! Да правиш добро е най-великото нещо на този свят!
Ивче, благодаря ти за глътката доброта!:)
цитирай
32. phoenix2000 - Хубав постинг :)))
16.08.2011 14:34
Хубав постинг :)))
цитирай
33. konstant7 - Да бъдем добри....
16.08.2011 22:43
Как та наша доброта , сегодня умерла....
А кой е казал добротата е лесна работа,
но само тя създава условия за да еволюира злото .
Поздравления за постинга !
цитирай
34. kometapg - Чудесен постинг! Нека наистина ...
18.08.2011 10:53
Чудесен постинг! Нека наистина бъдем по-добри!:)
цитирай
35. priqtel12 - Радвам се, че си тук!
18.08.2011 10:57
erato7 написа:
Добрина - най-благата дума в българския език! Да правиш добро е най-великото нещо на този свят!
Ивче, благодаря ти за глътката доброта!:)


Хубав ден!
Усмивки и добри дела да те заобикалят!
цитирай
36. priqtel12 - Благодаря!
18.08.2011 10:58
phoenix2000 написа:
Хубав постинг :)))

цитирай
37. priqtel12 - Не надо умират.....
18.08.2011 11:00
konstant7 написа:
Как та наша доброта , сегодня умерла....
А кой е казал добротата е лесна работа,
но само тя създава условия за да еволюира злото .
Поздравления за постинга !


Без нея как ще живеем?
Не е лесно да бъдем добри понякога, но затова пък е толкова усовлетворяващо.
цитирай
38. priqtel12 - Да го направим!
18.08.2011 11:01
kometapg написа:
Чудесен постинг! Нека наистина бъдем по-добри!:)


Хубав ден ти желая!
цитирай
39. kasnaprolet9999 - На една вълна сме с теб, много ми х...
18.08.2011 11:10
На една вълна сме с теб, много ми хареса разказа, както и двете стихотворения, едното си го копнах и ще го сложа в коментар, към моя постинг за една добра билка, която с удоволствие бих раздавала, както главния герой на разказа раздава хубави думи. Поздрави за постинга.
цитирай
40. priqtel12 - Здравей, Невена!
18.08.2011 17:54
Радвам се, че си тук и ти харесва.
Хубава вечер!
цитирай
41. kostadinovd - Чудесен постинг ,посветен на добротата .
20.08.2011 19:39
ПОЗДРАВИ !
цитирай
42. megg - Благата дума и добрата воля
20.08.2011 20:01
Чудеса могат да направят, да спечелят битките с вятърните мелници, да озарят един ден. Поне един! И не е малко.
Много хубав постинг, Ива. Благодаря ти!
Пр иятна съботна вечер!
цитирай
43. henzelski - Великолепен
20.08.2011 21:32
постинг, Иве! За мен беше удоволствие... :)
цитирай
44. priqtel12 - Благодаря ти, че се отби и коментира!
20.08.2011 21:42
kostadinovd написа:
ПОЗДРАВИ !

цитирай
45. priqtel12 - Да, Марияна,
20.08.2011 21:45
megg написа:
Чудеса могат да направят, да спечелят битките с вятърните мелници, да озарят един ден. Поне един! И не е малко.
Много хубав постинг, Ива. Благодаря ти!
Пр иятна съботна вечер!


да озариш един ден от живота на някого е едно малко чудо. Жалко, че не го правим, дори и да можем......
цитирай
46. priqtel12 - Благодаря, Краси, удоволствието е мое!
20.08.2011 21:46
henzelski написа:
постинг, Иве! За мен беше удоволствие... :)

цитирай
47. kalin8 - Ех! Ако има...
21.08.2011 10:09
Ако има повече такива радетели на Доброто...
Светът би бил по-хубав!
Поздрави, Ива!
Б.
цитирай
48. monaliza121 - "Доброто никога не трябва да ...
21.08.2011 16:08
"Доброто никога не трябва да чака отплата!"

Хареса ми това изречение!:))

Поздрав, Ива!
цитирай
49. priqtel12 - Ще има, Бо....
21.08.2011 22:23
kalin8 написа:
Ако има повече такива радетели на Доброто...
Светът би бил по-хубав!
Поздрави, Ива!
Б.

цитирай
50. priqtel12 - Само тогава то е истинско, дошло от душата....
21.08.2011 22:26
monaliza121 написа:
"Доброто никога не трябва да чака отплата!"

Хареса ми това изречение!:))

Поздрав, Ива!


Хубава вечер!
цитирай
51. atopalova - Много хубав постинг...
23.08.2011 11:58
...С вас съм!!!
Поздрави!
цитирай
52. priqtel12 - Благодаря, Ася!
24.08.2011 21:30
Много усмивки за теб!
цитирай
53. ckarlet - Светът има нужда от подобен апел, ...
25.08.2011 07:58
Светът има нужда от подобен апел, Иве! Нека отворим вратите на доброто...
Поздрави!
цитирай
54. dolsineq - Спомням си, когато бях съвсем ма...
25.08.2011 17:47
Спомням си, когато бях съвсем малка, беше позор да минеш покрай възрастен човек и да не поздравиш...:)
цитирай
55. pevetsa - ПРЕГРЪЩАМ СИ ТЕ ТОПЛО ПРИЯТЕЛКО, И НЕКА ПРАВИМ ДОБРО!
28.08.2011 09:04
Лука 6:27-37
27 Но на вас, които слушате, казвам: Обичайте неприятелите си, правете добро на тия, които ви мразят,
28 благославяйте тия, които ви кълнат, молете се за тия, които ви правят пакост.
29 На този, който те плесне по едната буза, обърни и другата; и на този, който ти вземе горната дреха, не отказвай и ризата си.
30 Дай на всеки, който ти поиска; и не изисквай нещата си от този, който ги отнема.
31 И както желаете да правят човеците на вас, така и вие правете на тях.
32 Понеже ако обичате само ония, които обичат вас, каква благодарност ви се пада? защото и грешниците обичат ония, които тях обичат.
33 И ако правите добро само на ония, които на вас правят добро, каква благодарност ви се пада? защото и грешниците правят същото,
34 И ако заемате само на тия, от които се надявате да вземете, каква благодарност ви се пада? защото и грешни на грешни заемат, за да вземат назад равното.
35 Но вие обичайте неприятелите си, правете добро, и заемайте, без да очаквате да приемете назад; и наградата ви ще бъде голяма, и ще бъдете чада на Всевишния; защото Той е благ към неблагодарните и злите.
36 Бъдете [прочее], милосърдни, както и Отец ваш е милосърден.
37 Не съдете, и няма да бъдете съдени; не осъждайте, и няма да бъдете осъждани; прощавайте, и ще бъдете простени;
цитирай
56. batogo - Ти наистина успяваш да събуждаш ...
01.09.2011 08:35
Ти наистина успяваш да събуждаш добротата. Бог да те благослови! Никога не се отказвай!
цитирай
57. priqtel12 - Да го направим!
01.09.2011 21:54
ckarlet написа:
Светът има нужда от подобен апел, Иве! Нека отворим вратите на доброто...
Поздрави!

цитирай
58. priqtel12 - Дааа....така трябва да бъде и днес...за добротата времето никога не е отминало.
01.09.2011 21:55
dolsineq написа:
Спомням си, когато бях съвсем малка, беше позор да минеш покрай възрастен човек и да не поздравиш...:)

цитирай
59. priqtel12 - Алекс, ти си човекът, от когото трябва да се учим да бъдем добри.
01.09.2011 21:56
pevetsa написа:
Лука 6:27-37
27 Но на вас, които слушате, казвам: Обичайте неприятелите си, правете добро на тия, които ви мразят,
28 благославяйте тия, които ви кълнат, молете се за тия, които ви правят пакост.
29 На този, който те плесне по едната буза, обърни и другата; и на този, който ти вземе горната дреха, не отказвай и ризата си.
30 Дай на всеки, който ти поиска; и не изисквай нещата си от този, който ги отнема.
31 И както желаете да правят човеците на вас, така и вие правете на тях.
32 Понеже ако обичате само ония, които обичат вас, каква благодарност ви се пада? защото и грешниците обичат ония, които тях обичат.
33 И ако правите добро само на ония, които на вас правят добро, каква благодарност ви се пада? защото и грешниците правят същото,
34 И ако заемате само на тия, от които се надявате да вземете, каква благодарност ви се пада? защото и грешни на грешни заемат, за да вземат назад равното.
35 Но вие обичайте неприятелите си, правете добро, и заемайте, без да очаквате да приемете назад; и наградата ви ще бъде голяма, и ще бъдете чада на Всевишния; защото Той е благ към неблагодарните и злите.
36 Бъдете [прочее], милосърдни, както и Отец ваш е милосърден.
37 Не съдете, и няма да бъдете съдени; не осъждайте, и няма да бъдете осъждани; прощавайте, и ще бъдете простени;

цитирай
60. priqtel12 - Мисля , че всеки миг от живота ни трябва да е такъв, че да не се
01.09.2011 21:59
batogo написа:
Ти наистина успяваш да събуждаш добротата. Бог да те благослови! Никога не се отказвай!


срамуваме от действията си- да сторим добро, да подадем ръка на някой нуждаещ се, да кажем добра дума, да се усмихнем само......
Благодаря ти, че се отби и тук!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: priqtel12
Категория: Други
Прочетен: 3797221
Постинги: 247
Коментари: 6722
Гласове: 39686
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930