Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2010 21:41 - Стрина Гина
Автор: kaprizna Категория: Забавление   
Прочетен: 1898 Коментари: 4 Гласове:
11

Последна промяна: 11.10.2010 21:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 


Стрина Гина бе решила да се прави на мома,
със годинки прекалила, още с кръшна е снага.
Нагласи се стрина Гина да потегли към града,
да си прави маникюри и фризура на коса.
Дедо Петко, баш комшия, се подсмихва под мустак,
в село първи мераклия и със дявола ортак.
- Де се юрна, мари Гинке, ситно стъпваш кат козле?
- Към градеца, що да чина, да ме нагласят добре!
- Бе то и аз че те нагласим, щом те вкарам у дома.
Убаво че те наквасим! Ама чудна си жена!
- Их, бре Петко, все тъй думаш, ма не каниш ме у вас,
страх те е от твойта чума. Ай, че бързам много аз.
- Чекай малко де, поспри се, да погледам таз снага,
че потурите протрих си, що се пипам там с ръка.
Пък снагата ти е тънка и гърдите ти стърчат,
а краката ти са дълги и под фустата личат.
- Дълги зер, пък не ги гали оня моя пустиняк.
Много мъка са събрали и гърдите от мерак.
Моят Грую се не сеща веч за мен като жена,
все очите му отсреща, там, във селската кръчма.
Та затуй в града отивам, да ме нагласят веднъж,
мъжките сърца да свивам, да си найда некой мъж.
- Що ти требва надалече да се хабиш от вървеж,
ей го, моето човече, май те търси, я поглеж.
- Их, бре Петко, дърт мискинин, тъй не думай - срамота,
че сърцето ми се кине, аз душа съм сирота.
- Я да влезнем в мойта плевня и на мекото сено
мъничко да си полегнем, май се сещаш ти защо.
Не ти требват маникюри, не ти требва макиаж,
я да тръсна аз потури и да видиш моя страж.
После, ако искаш оди пак да шаваш из градо.
Ма ти казвам, недей броди, ела тука, знайш защо.
- Ми, кат казваш, да улезнем, то пък що да бия път
за тез нокти безполезни, пък и времето ми кът...

Бързо Гина се озърна,през вратата прехвърча...
Дедо Петко я прегърна...

а пък аз ще замълча....

Дедо Зозо (хакера)


image

***

Скрита камера: Баби пресичат на улицата










Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. joysii - Ама къде са тия Дедопетковци в дн...
11.10.2010 23:34
Ама къде са тия Дедопетковци в днешно време,бе!?
цитирай
2. kaprizna - joysii, ха-ха..
11.10.2010 23:39
Сигурно в някое забутано село, накрая на света....
цитирай
3. martiniki - :))
12.10.2010 08:29
развеселиха ме бабите с подпиралки, бива си ги!

аа, и вторият клип е трепач"))
цитирай
4. simpa - ето нещо интересно и от мен
16.10.2010 23:36
ОБЯВА

Търся баба без кусури,
и с капризи минимални,
със идеи доста щури
и със форми,хм, овални...
Да е пъргава, горката,
да е мъничко богата,
винаги да е доволна
като птичка малка, волна...
В къщи тя да ми помага,
да ме чака със тояга,
след редовния запой
да налита с весел вой...
Що отнася се до мене,
аз съм непосилно бреме
стар, загубен, изкуфял,
беден, глупав, още цял...
Че стръвниците жени
искат само - Дай пари!...
Като изверг що да кажа -
Ставри, стягай си багажа...
Няма място в този свят
за характера ти благ,
бягай дръзко из страната,
ще си найдеш там белята...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kaprizna
Категория: Изкуство
Прочетен: 3356349
Постинги: 447
Коментари: 2937
Гласове: 15702
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930