Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2014 14:01 - Не ме помнете
Автор: rezervista Категория: Поезия   
Прочетен: 1491 Коментари: 0 Гласове:
5



НЕ МЕ ПОМНЕТЕ

 

Не ме помнете! Син съм, на жена,

Която чупи пръсти от проблеми

И мъж обикновен ми е баща.

С какво да ме запомните пък мене?

 

Живея скромно. Пиша стих

след стих.

Душата си по листите рисувам...

Понякога съм шумен, друг път тих

И с птиците обичам да танцувам...

 

Когато мен смъртта ме отведе,

В прегръдка щом земята ме

притисне,

пръстта ще бъде моето небе...

сега лъжа ли съм или съм истина?

 

Не ме помнете, а бъдете с мен,

Докато още дишам и ме има.

Дори да съм съвсем обикновен,

Аз мога да обичам непростимо.

 

 

КАКВО Е ДЪЖДА?

 

Небето се разплака като мама.

Сълзите му попиваха във мен.

Една се спря на бузата. Остана.

Почувствах се от нея осълзен.

 

Дали не искаше да каже нещо

На своето пораснало дете?

Усетих я хем нежна, хем гореща,

Прекрасна като майчино сърце.

 

Защо сълза? Въпросът ме задави.

Вземах я леко, сложих я в ръка.

Дали със майчината мъка ще се

справя?

А мъка ли е нейната сълза?

 

Сълза е мама и като обича.

Душата ми от щастие запя...

Небето със любов над мен се стича,

а след това протяга и ... дъга.

 

 


ЛЕТЕН СПОМЕН

 

Крещяха чайки, лятото над мене,

А погледът се къпеше в река.

И слънцето печеше разгневено,

Забиващо лъчи до същността.

 

Самотни лодки милваше водата.

Отсрещен бряг трептеше в мараня.

Размахваха рибарите веслата

С надеждата за рибена чорба.

 

Спокойствие достойно за романи.

Едно парченце родна красота,

Без ядове скандали и закани...

Прекрасно лято – сбъдната мечта.

 

Завърнал се след приказката кратка,

Нагазил в ежедневните неща,

Аз пазя спомени безумно сладки

За лятото, което отлетя.

 

 

 

Валентин Йорданов

актьор

Силистра



Тагове:   емоция,   болка,   живот,   поезия,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rezervista
Категория: Лични дневници
Прочетен: 204249
Постинги: 90
Коментари: 50
Гласове: 81
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031