Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.01.2010 12:54 - Пеперудени сънища
Автор: kaprizna Категория: Поезия   
Прочетен: 1303 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 01.02.2011 15:37



В кошмара на самотните ти нощи,
аз се появих като усмихната светулка.
Прехвръкнах тихо през терасата
и легнах си на нейната възглавница.
Огрях те като мъничка звездичка,
очите ти усмихнаха се, грейнаха,
и бенката на бузката ти се усмихна
и ме обвиха, и ме погалиха ръцете ти
със нежността недавана и непоискана.
Стаена страст изригна мигом в тебе
с онази болка на кървяща стара рана.
Душата ти така жадувала -
една светулка да се притаи във нея...
Внимавай ! Лекичко с крилцата ми –
на сутринта ще трябва да си тръгна...

Защо така е тъмно в твойта спалня,
Защо студено е леглото и завивката?
Къде е тя – законната съпруга?
Защо е легнала в съседната до тебе стая?
Какво прогони я от брачното и ложе,
в което спала е със тебе, но сама?
О - спирам със въпросите.
И хич не ме интересуват нейните!
Ако е имала света в нозете си,
ако е имала любов, и топлина, и рамо,
ако е имала усмихната бенка на лицето ти,
ако е имала и топлината на ръцете ти,
ако е имала усмивката ти тъй чаровно – мила,
ако е имала сърцето ти, душата, мислите...
Къде по дяволите е била?
Не – няма да я жаля и да страдам!
Любов се пази с много всеотдайност,
а не с обиди, плачове и лични драми.
Така устроени сте вий – мъжете:
Обичате сигурността на малко женско рамо,
което да е с вас във радостта и болката.
Жена, която да е щурата любовница във нощите
и вярната съпруга в трудността на делника.

Аз бих могла за теб да бъда двете,
но как кажи живее се с една светулка?
Ти можеш да ме виждаш само нощем.
Не може да не се намери изход!
Заспивай, хайде, спи спокойно,
ще се погрижа докато сънувам.
Заспа щастлив от мойто обещание
и бенката потрепваше на скулата.
Навярно ти сънуваш сън прекрасен,
във който сутринта ще си остана с тебе.

Аз не заспах – изхвръкнах тихичко
и литнах бързо при една вълшебница.
Разказах и за обичта, раздялата и болката
а тя усмихна се така чаровно –хитричко:
„Ще ти помогна, мъничка светулчице,
но как и със какво ще ми платиш ти, миличка?”
Заплаках както само от любов се плаче -
защото нямах нищо материално на земята.
Усмихната вълшебницата, мигом ме ориса.
Отлитнах бързо, за да изпреваря утрото.
И отново аз прехвръкнах през терасата.
Прегърнах те щастлива, глава склоних с умора.
Погледнах бенката ти тъй усмихната
и заспах щастлива - както в приказка...

Събуди ме целувката ти толкова желана.
Очи отворих и скочих стресната,
защото слънцето блестеше във прозореца.
Отдавна трябваше да съм излитнала,
денят бе само за законните съпруги.
Зачудих се защо пък ти си тъй усмихнат,
изправих се и се погледнах в огледалото.
Вълшебница ме бе превърнала във пеперуда!
Прегърнах те с крилете си красиви,
така щастлива, така реална, толкоз земна!
А ти очите ми целуна и каза с патос:
"СЕГА ЗАВИНАГИ ОСТАВАШ!"
"Но как, а тя къде е и какво ще стане с нея?"
Получих отговор кристално - ясен:
"От днес щастливо женен съм за пеперуда!

...А тя...не зная...заминала е някъде нощеска ..." 

Виктория Ангелова

image






Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. iliada - Чудесно!
04.01.2010 15:06
Отново поздравления
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kaprizna
Категория: Изкуство
Прочетен: 3337745
Постинги: 447
Коментари: 2937
Гласове: 15702
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031