Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2018 09:55 - Калейдоскопно...
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1299 Коментари: 6 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Калейдоскопно…
 

Кристална съм. Висока. И горя.
Със мойта сила слънцето изгрява.
Понякога съм рана. И боля.
Безкрая ми във тебе се стопява.
Познавам твойте пътища безброй.
Обходила съм тяхната сакралност.
Дори да си далеч оставаш мой,
във паралелна вятърна реалност.
Към теб вървя потрепваща на сън
във зимата съм леден огнен пламък,
изгубвам се във твоя шепнещ звън,
докато в мислите ми пак е безпорядък.
Обичаш мойта звездна топлина,
проблясваща у тебе тъй щастливо,
със нея сред красива синева,
танцуваш донасита мълчаливо.
Ще се докоснат нашите ръце,
когато се превърнем във надежда,
а в моето усмихнато лице,
една любов към теб ще се оглежда. 

12.02.2018г.
Елица

image 








Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tune - Честит
08.03.2018 11:15
празник Ели! Желая ти да си една здрава, щастлива и успешна жена! (f)
цитирай
2. cinderellathespy - 1. tune
08.03.2018 12:12
tune написа:
Честит празник Ели! Желая ти да си една здрава, щастлива и успешна жена! (f)


Благодаря ти сърдечно, приятелче!
Много ме зарадва!
И ти бъди здрав, а дните ти да бъдат изпълнени с радост
и щастливи споделени мигове с любимите ти хора.
Усмихнат ден днес!*
:))

Ели
________________________________
Doc & Merle Watson - Walk on Boy
https://youtu/aeJ4IerF7_s
цитирай
3. pushek - Браво
08.03.2018 22:28
Честит празник! Бъди, Ели!
цитирай
4. cinderellathespy - 3. pushek
09.03.2018 09:37
pushek написа:
Браво
Честит празник! Бъди, Ели!


Благодаря ти сърдечно, Димо!
Празника мина работно, но вечерта и спокойно
в домашния уют!
Усмихнат петъчен ден!
Поздрави от мен,

Ели
цитирай
5. lexparsy - Страхотен пример за женско споделяне на за нарчения празник :-)
09.03.2018 18:03
Не се правя на литературен критик, ама все се чудя как думите са привлечени и легнали на мястото си в чувствата ти... а излишни няма :-)
Е..., нали съм ти от фен клуба, :-)
цитирай
6. cinderellathespy - 5. lexparsy
13.03.2018 10:04
lexparsy написа:
Страхотен пример за женско споделяне на за нарчения празник :-)
Не се правя на литературен критик, ама все се чудя как думите са привлечени и легнали на мястото си в чувствата ти... а излишни няма :-)
Е..., нали съм ти от фен клуба, :-)


Алекс, това с думите сигурно е от музата... ;)
В заобикалящият ме свят има много неща, които ме вдъхновяват.
Например напоследък много слушам песните, които пее Ратмир Александров.
Клиповете им от времето, когато са били в Чечня преди 4 години ги чувства сякаш много мои!
Скоро сънувах един сън - бягах щафетно бягане, без да се надбягвам с никого. Бягах финален спринтиращ пост. Отстрани хора ми ръкопляскаха, развяваха знаменца и цветя, а имаше и войници облечени в камуфлажни дрехи. В съня си знаех, че са някакви мои колеги и приятели и бяха там, за да охраняват някой да не ми направи нещо докато бягам и финиширам! Отдавна съм писала, че някога в миналото, в друг живот съм била войник, но явно че в сакралния свят продължавам да съм такъв и знаците за това постоянно ме съпътстват,а от това усещане се раждат интересни стихове!:))
Поздрави и успешен ден!*

Ели
____________________________________
Ето я песничката за моите зелени очи:
Ратмир Александров - Заленые глаза
https://youtu/Ip34Fp-m8uc
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719649
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031