Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.11.2010 15:37 - С няколко думи
Автор: newkidinthe Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1682 Коментари: 6 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Една дума. Примирение. Заслушвали ли сте се колко звук има в иначе толкова тиха по смисъл дума? Сякаш не служи по предназначение, а всеки път като я изречеш те кара да се замислиш трябва ли да значи това, трябва ли да го правя това, трябва ли да си слагам главата в торбата, а отстрани да става каквото ще. Трябва ли да коства повече отколкото мога да понеса, защото после Може Би ме чака приказка. Две думи. Не трябва. Не трябва да имаш душа на овца и очи на крава. Не трябва да вярваш в песнички. Не трябва, когато ти стъпват на врата да изпитваш удоволствие, че и да просиш за повече. Не трябва да зависиш от хора, от които никога нищо не е зависило. Не трябва е най-простата и едновременно категорична забрана, на която Трябва да се подчиниш. Защото с Три думи. Така е правилно. Да бъдеш щастлив от свободата си е правилно. Да накараш душичката си да пее, защото си добър човек и го заслужаваш с всяка частица. Да правиш и даваш доброто от себе си под всякаква форма е правилно. Така съвсем лесно създаваш формулата. И получаваш правилният отговор. Не трябва да се примирявате, че “така” е правилно. Живота не просто тече, а се излива.



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. phoenix2000 - Няколко думи
16.11.2010 16:08
Ми не само се излива, ами напрово си е като порой, въпроса е дали ще се седиш в къщи дали ще си с чадър или ще тичаш гол под дъжда, пък може и да не си сам
цитирай
2. henzelski - Но
12.01.2011 12:02
се примири, нали? Или...
цитирай
3. newkidinthe - В общи линии - да.
12.01.2011 12:05
Но непримиримостта ми е нещо като второ име и ми е лепната като гербова марка, та няма мърдане, ще си живее с мен, докато и мен ме има. Независимо дали я изразявам по някакви си блогове или изляза да правя революция на улицата. Нали знаеш, че има хора, които не са чували за тази дума?
цитирай
4. henzelski - Зная.
14.01.2011 07:09
Даже познавам такива хора, пък макар и само виртуално, за които други хора са споделили с мен за подобни хора...;):) С две думи: Хора всякакви.
Революцията на улицата се нарича уличен протест, който задължително е групов. Ако го правиш сама, последиците би трябвало да са ти ясни, пък дори и само в общи линии...;))
цитирай
5. newkidinthe - Henzelski,
14.01.2011 16:15
на колко години мислиш, че съм? Да разбирам дефинициите на думите и последствията от действията е най-малкото, което съм се научила да правя до момента :) Аз знам, че ти се шегуваш, но все пак .... :)
цитирай
6. henzelski - Без "все пак",
14.01.2011 17:44
моля те! Шегата е на почит в родния ми град. ;):)
А годините са си твои, защо трябва аз да мисля за тях? :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: newkidinthe
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 80539
Постинги: 54
Коментари: 39
Гласове: 152
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930