Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2012 21:26 - Понякога...
Автор: starkmaster Категория: Изкуство   
Прочетен: 822 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 13.02.2013 07:56


  Понякога искам всичкото добро, което съм направил да ми се върне. Понякога искам някой да ме обича, така както аз мога да обичам. Понякога желая да видя, че всяка борба, болка и страдание са си заслужавали.  Понякога мечтая да видя, че има някой, който наистина го е грижа за мен.  Понякога искам да видя, че цената, която съм платил, безсънните нощи и студените дни си е струвала.  Понякога мечтая за по-добър свят, без фалш и суетност.  Понякога си мисля: "" Какво щеше да бъде, ако поне веднъж достигна до целта си по-лесно?"".  Понякога искам всичката тази омраза .. натрупала се в хората ... да си отиде.  Понякога ми се иска да не се налага да залъгваме всички, че сме щастливи, да носим онези маски на радостта, които сякаш са се сраснали с лицата ни, да не слагаме онези фалшиви усмивки.  Понякога си казвам: "" Та, нали точно това ни прави по-силни, по- смели и издържливи"" , но всъщност всеки има нужда поне малко, поне за кратко лошото да спре да се изсипва върху тях. Поне мъничко да поеме дъх и да си почине от всичките трудности и неравни пътища.  Понякога следваме мечтите си и се борим за тях - наистина много се борим за тях, до изнемога, до задъхване, до преумора, но сякаш тази мечта бяга от нас със скорост два пъти по-силна от тази, с която ние тичаме след нея.   Понякога ми се иска да изключа всяко неприятно чувство в мен, което толкова натрапчиво горчи на небцето.   Понякога искам да се доверя, без доверието ми да бъде стъпкано и смазано на земята. 

  Понякога просто се нуждая от хора, които да не ме предават. 
 Понякога просто се нуждая от рамо, на което да отроня някоя сълза. 

 Понякога си мисля, че би могло всички ние да погледнем в себе си и да видим, че носим сърца, които се нуждаят да обичат и да бъдат обичани. Че имаме сърца, които не трябва да обгръщаме в лед. 
 
 Понякога ми се иска ние .... хората ... да не се нараняваме толкова много, но е толкова трудно .. Неизбежно е..
    От Нета



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: starkmaster
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1072982
Постинги: 1678
Коментари: 298
Гласове: 1364
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол