Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.01.2012 11:55 - Изповед
Автор: kaprizna Категория: Изкуство   
Прочетен: 4745 Коментари: 4 Гласове:
25


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Здравейте приятели!

Днес искам да ви покажа творбите на две млади и талантливи момичета от Стара Загора.

Николина Вътева - на 20 години, завършила езикова гимназия, учи медицина и рисува прекрасно. Нейната страст е изкуството във всичките му форми.

otkrovenia.com/main.php



Христина Радомирова - на 37 години, поетеса с три стихосбирки зад гърба си. 
"Някои казват, че стихове трудно се четат на един дъх, но талантливото перо на Христина Радомирова те принуждава по един ненатрапчив начин да прочетеш всичко от начало до край, политайки в необятните пространства на тази слънчева вселена. " - казва за нея поетът Румен Ченков

otkrovenia.com/main.php



image
Изповед

Душата ми е слънчева вселена,
когато ме погалваш с поглед мил,
защото под обвивката ми тленна
ти истинската мене си открил.

И въпреки това, че съм различна,
и в хорските представи е табу,
не се виня затуй, че те обичам –
пред твоя праг аз тихо се събух...

И само там навеки ще остана
с една любов в сърцето да мълчи.
Загадъчно като съдбовна тайна
покрай живота ми присъстваш ти.

image

***

Къси дни и дълги нощи.
Пусти улици. Вали.
Но светулки има още
в тези есенни мъгли!
И в сърцето ми блещукат
разни светли чудеса –
най-великото се случва
в малките наглед неща…

image

ДОКОСВАНЕ

На Е.
Докоснах те с върха на сетивата си
и всеки атом в мене затрептя
и се взриви на хиляди галактики,
в косите ми разцъфнаха цветя…
Усетих как душата ти захласната
цветята и вселените брои
и как с тържествено очакване
започна с тях дома ни да строи…

image

ВСЯКА ВЕЧЕР

На Е.
Всяка вечер щастливо заспивам
под крилото на твойта любов.
И звездите, вълшебно красиви,
над съня ми трептят с благослов.

Всяка сутрин събужда ме ласка,
долетяла от твойта ръка
и неспирно към тебе ме тласка
разбушувана бяла река…

И, когато след време изминат
много зими и много лета,
знам - в сърцата ни още ще има
южен вятър, мечти и платна...

image

***

Всяка нощ аз напускам земята,
прекосявам планети, звезди,
през вселени съвсем непознати
преминавам по твойте следи.

И в отвъдния свят на мечтите
по безкрая на краткия миг
те докосвам с очи по очите
и се раждам със шепот и вик.

image

Малките лъжи

Колко много си приличат
пролетта и есента!

Само пътят е различен.

А това е същността
на големите въпроси.

И на малките лъжи,

дето тайничко си просим
всеки път, когато ни тежи...

image

***

В дъжда на закъснялата ми пролет
върви един художник непознат
и ме пронизва зоркият му поглед,
душата ми жигосал с огнен знак.
И някой ден във зимната картина,
небрежно окачена в нечий дом,
следи от живи въглени ще има
и нежен полъх на сподавен стон.

image

ЛЮБОВТА
На Е.
Любовта се доказва с години
и когато във страст не гори!
Без да търси заслуги, причини,
цял живот се доказва дори...

Не поставя условия разни
и признателност даже не ще!
С мойте болки е цялата в рани,
с мойта радост - щастливо дете...

Не брои тя, когато прощава,
просто гледа напред с благослов!
В саможертва докрай се раздава...
Как ли иначе ще е любов!?

В този свят на лъжа и измама,
на страдание, лудост и грях
някой никога, никога няма
да си тръгне от мене, разбрах!

image


ОТКРОВЕНИЕ

Завържи си очите за миг -
светлината през тях да не влиза,
сподави ужасения вик -
в тъмнината най-ясно се вижда!

И ще видиш познати неща
в измерения толкоз различни,
ще докосваш с ръцете мечта
и незримото в мен ще обичаш!...


image















Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gocho52 - Успех!!!
04.01.2012 12:14
...
цитирай
2. iliada1 - Мнаго ми допаднаха и двете, Цвет...
04.01.2012 15:14
Мнаго ми допаднаха и двете,Цвети!
Поздрави и за трите!:))
цитирай
3. magnoliya - Много е красиво тук! И картините и ...
04.01.2012 15:19
Много е красиво тук!
И картините и стиховете!
Поздрави за поста!
цитирай
4. simpa - Красота!!
04.01.2012 20:10
Картините и стиховете са прекрасни!!
Познавам Николина, наистина е много добра художничка, притежавам и нейна картина и мисля да си увелича колекцията от нейни картини. Поздрав за постинга
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kaprizna
Категория: Изкуство
Прочетен: 3337443
Постинги: 447
Коментари: 2937
Гласове: 15702
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031