Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2011 09:33 - Коктейл
Автор: kaprizna Категория: Изкуство   
Прочетен: 3556 Коментари: 2 Гласове:
16

Последна промяна: 11.06.2011 09:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
             Още една творба на блогъра merkator,
която силно ме впечатли и ми припомни, че понякога трябва да свалим розовите очила и да погледнем действителността, такава каквато е...
Candy Dulfer - So Cool

Стар съм, уморен съм....

автор: merkator (блог.бг)


Седя на кея,
гледам залеза,
лодките танцуват завързани,
леки вълни, примигващ фар,
тъмни води, отблясъци...
Риби се стрелкат в нощта,
сребърни гърбове, утрешен улов.
Стар съм, уморен съм,
знам какво съм сгрешил,
знам какво добро съм направил.
Последна глътка морски въздух,
последна целувка преди Смъртта,
последен лексикон, последните мигове
на един безсмислен живот,
пропуснал всички шансове...
Отпивам от чашата,
малко водка, малко тоник, малко студен чай.
Перфектните пропорции на един
безумен коктейл от мигове,
събрали се в безпорядъка
на перфектния хаос...
...наречен шибан живот!
Човекът е най-самотното
неразбирателство
между живота и смъртта,
всички хора умират сами.
Да, има погребения за тялото,
но това е ритуал на живите,
които се радват, че те не са в ковчега
и плачат от безверие в собствената си
тиня от заблуди и омерзение...
Селинджър?!
Кой беше на панахидата му,
кой осъзна, че рибите не са банани,
а съветници! Кое свързва "65-та година
с 2010-та? Ръжта, братле...
Мълчание, тишина, лек бриз,
съзерцание, липса на утеха,
Божия пасивност, самота,
тишината под сутрешните завивки,
липсата на светлина
за ослепелите човешки сенки...
Утре е късно, днес е рано.
Миналото е сън за
един кей, на който аз седя нощем,
сам, невписващ се, тъжен и прозрачен,
а нощта убива залеза...
Сребърните гърбове на бягащи мигове...
Колкото реални, толкова и лутащи се
в безвремието...



image


image
 
image
 
image

image


image
 
image
 
image


image


image


image                image
 
image
 
image
 
image
 
image

image


image
 
image


image
 
image
 
image


 
image
  Художник: ВИКТОР АНУФРИЕВ, Русия (род. 1958 г.)

www.anufriev.sp.ru/




Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bizcocho - :( действа ми подтискащо стихот...
11.06.2011 11:27
:( действа ми подтискащо стихотворението... но за реално - реално е.
Десетата картина много харесах.
цитирай
2. kaprizna - Да, подтискащо е...
11.06.2011 11:38
...особено в ден като днешния...но пък води и до размисъл...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kaprizna
Категория: Изкуство
Прочетен: 3357654
Постинги: 447
Коментари: 2937
Гласове: 15702
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930