Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2017 09:17 - Българинът преди и сега
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 6065 Коментари: 29 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Натрапват се някои съществени разлики между Българинът преди и сега!
Говорим за общия случай.

1/ Българинът преди е бил ТРУДОЛЮБИВ! От ранното Средновековие до преди няколко десетки години!  Пътешественици описват селата и градовете ни като китни градини. По тях отличавали местата, където живеят Българите!

Българинът сега е загубил в значителна степен това си отличително качество? Разчита на облагодетелстване от чужд труд ?  Някой друг да свърши работата?!

2/ Българинът преди е бил ЧЕСТЕН и ПОЧТЕН На чуждо не е посягал, защитавал е справедливостта! Това е забелязал и папа Инокентий Трети . В писмо до крал Емрих, унгарски крал, който иска от него да накаже Калоян, защото си е присвоил негови земи, той му казва да е спокоен.  Калоян е взел земи, населени с Българи.
 Повече няма да го безпокои!  Така и става.
Сега Българинът е пълно отрицание на честността и почтеността!  Последното нещо ,което ще защити пък е справедливостта!
Напротив, той изпитва сатанинско удоволствие, когато някой е обект на несправедливост?!

3/ Българинът е бил СМЕЛ, ХРАБЪР и ФАКТОР в Европа
Когато унгарците на няколко пъти нанасят подмолни удари на Симеон Велики, той ги разбива и целият им народ преселва в днешните му земи ,носещи и сега  Българско име-Унгария! И те пазят това име, въпреки ,че се наричат маджари!
През ПСВ Българите са превзели крепост, за няколко дни, за която германски инженери са казвали, че могат да я превземат само прусаци, след многомесечна обсада Прозорливият Бисмарк  ни е нарекъл преди това-Прусаците на Балканите

Сега Българинът е мижитурка, най-общо! Страхлив, подъл, чакащ нареждане от голямото началство, без значение къде му е седалището Големият брат има винаги думата и правото!

4/ Българинът е бил ДОСТОЕН  и винаги готов  да се притече на ПОМОЩ!
Сега е загубил достоинството си! Клечи пред разни сбърканяци и до втръсване повтаря, че те така му били наредили? Със сигурност и лъже в случая, защото му е изгодно!
А да се притече на помощ? Това е хумореска! Той изпитва сатанинско  удоволствие , да види, че някой се нуждае от помощ и наслада- да не му помогне!
Какво по- хубаво от това-някой да страда?!

И това не е всичко!



Гласувай:
23


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom2 - Веднага се появи оня! Гордеещ се с ...
29.04.2017 09:26
Веднага се появи оня!
Гордеещ се с портрета си на сатана!
Няма да закъснее и минуса
Пълно потвърждение на написаното по- горе
Другите потвърждения ще дойдат по- късно
цитирай
2. leonleonovpom2 - Ловерка Любима- на себе си ина ор...
29.04.2017 10:24
Ловерка Любима- на себе си и на оригинала!/ - /
Била Юлия?
Немска вероятно!
Похвално!
Сега е модерно проститутки да учат на морал
Не е към нея адресирано, принципно положение е
Плюс това никак не съм убеден, че Ловерката е Юлия
Напротив!
цитирай
3. born - Язък за историческите ти напъни, Приятелю. Които предизвикват сред блоговия въшкариат толкова завистни негативни емоции.
29.04.2017 10:48
Каквито и да са били далечните ни прадеди - горди, честни, почтени, патриоти, готови да принесат живота си за благото на Отечеството, сега нещата са такива , каквито ги описваш. Евтини проститутки - без никакво значение жени или мъже, крадливи, мързеливи, завистливи, прости, простаци и пр. Това е за съжаление горчивата истина. Това е заради маргинализираното европеизиране, чалгализиране и циганизиране на нацията.
цитирай
4. krumbelosvet - Не българинът
29.04.2017 10:52
Не българинът, а УСЛОВИЯТА са се променили драстично. Тарикати е имало винаги. И Кириак Стефчов сигурно е имал жив прототип. Тоя типаж, туркофилският, беше забравен дълги години. Сега познавам ЛИЧНО млад човек, който, като баща си, се счита с тюркски произход и обявява българи и славяни за роби.
Съжалявам, че трябва да нагазя в политиката, но днес сме във властта на ИСТОРИЧЕСКИТЕ СИ ЗЛОЖЕЛАТЕЛИ, за които Турция е най-важен съюзник, а ние сме естествено свързани с главния им враг - Русия.
цитирай
5. leonleonovpom2 - Да, появи се и негово литературн...
29.04.2017 11:03
Да, появи се и негово литературно"светило", милиционерът, постовия!
С / -/, разбира се!
Разбирам го, не е приятно да видиш себе си в описанието в истински си вид
При цялото си величие!

Иска персоната да е най- популярна! И всички да й се възхищават!
За инфантили ,това е отличително!
цитирай
6. leonleonovpom2 - Благодаря ти, приятелю!
29.04.2017 11:15
born написа:
Каквито и да са били далечните ни прадеди - горди, честни, почтени, патриоти, готови да принесат живота си за благото на Отечеството, сега нещата са такива , каквито ги описваш. Евтини проститутки - без никакво значение жени или мъже, крадливи, мързеливи, завистливи, прости, простаци и пр. Това е за съжаление горчивата истина. Това е заради маргинализираното европеизиране, чалгализиране и циганизиране на нацията.


Изключително точно си описал реакцията:
-Язък за историческите ти напъни, Приятелю! Които предизвикват сред блоговия Въшкариат/ изключително точна дума/ толкова завистни негативни емоции!

Да, точно така е!
Злобата и завистта си личат отвсякъде в писанията им
Даже не могат и да ги прикрият

Благодаря ти приятелю за разбирането!
И тази свинщина е толерирана
Никой не ми е обяснил защо постинга за името на кашкавала го няма, а свинския коментар за него е в челото, горд и напомпен!?
Ами, ако спра да пиша, каквато е откровената им цел, какви собствени простотии ще помпят? С какво ще се занимават тогава?

Хубав ден, приятелю!
цитирай
7. leonleonovpom2 - Здравей, Красимире!
29.04.2017 11:22
krumbelosvet написа:
Не българинът, а УСЛОВИЯТА са се променили драстично. Тарикати е имало винаги. И Кириак Стефчов сигурно е имал жив прототип. Тоя типаж, туркофилският, беше забравен дълги години. Сега познавам ЛИЧНО млад човек, който, като баща си, се счита с тюркски произход и обявява българи и славяни за роби.
Съжалявам, че трябва да нагазя в политиката, но днес сме във властта на ИСТОРИЧЕСКИТЕ СИ ЗЛОЖЕЛАТЕЛИ, за които Турция е най-важен съюзник, а ние сме естествено свързани с главния им враг - Русия.


Да, разбира се, че условията влияят на рязката промяна
но нима те са били по- добри в годините на чуждо господство
Ламартин е описал Българите-Мразят и ненавиждат поробителя, но работят неуморно! С горд дух са, тези хора скоро ще бъдат свободни! И характеристиките какви са!
Които давам по- горе , същите!
Та не само условията са причина! И мисленето също!

Хубав ден!
цитирай
8. batogo - !!!:))) Иване,
29.04.2017 11:59
от Москва винаги са искали българинът да е такъв, какъвто го описваш - крепостен селянин. Но, въпреки многогодишните усилия на московците и техните нашенски марионетки, по-голямата част от българите успяха да запазят самоуважението, честта, достойнството, почтеността и хуманността си, независимо от всички издевателства на милиционер-социалистическия режим срещу тях и да защитят името Българско.
Когато се говори за българите е почтено да се разграничават позволилите на режима да ги унищожи като личности от тези, които въпреки режима съхраниха и предадоха на поколението си духовните идеали, добродетели и ценности на възраждането ни. Българина е трудолюбив като стопанин и като човек, на който труда е уважен, но като аргатин не е трудолюбив, защото е демотивиран. Отнемайки имота му, московските слуги му отнеха и мотивацията за труд...
Хубав ден, приятелю!
цитирай
9. leonleonovpom2 - Здравей, Огняне!
29.04.2017 13:45
batogo написа:
от Москва винаги са искали българинът да е такъв, какъвто го описваш - крепостен селянин. Но, въпреки многогодишните усилия на московците и техните нашенски марионетки, по-голямата част от българите успяха да запазят самоуважението, честта, достойнството, почтеността и хуманността си, независимо от всички издевателства на милиционер-социалистическия режим срещу тях и да защитят името Българско.
Когато се говори за българите е почтено да се разграничават позволилите на режима да ги унищожи като личности от тези, които въпреки режима съхраниха и предадоха на поколението си духовните идеали, добродетели и ценности на възраждането ни. Българина е трудолюбив като стопанин и като човек, на който труда е уважен, но като аргатин не е трудолюбив, защото е демотивиран. Отнемайки имота му, московските слуги му отнеха и мотивацията за труд...
Хубав ден, приятелю!


Смятах на лични да коментираме, но няма да заговорничим, може и тук!
Знаеш ли, отнемането на собствеността наистина може да демотивира И да е причина
Но!
На дядовците им отнеха земята
Единият ми дядо имаше няколко стотин декара А, баща му-над хиляда!
Но баща ми не се демотивира, да намрази работата
Сега, според мен, тук нещата спрямо мен са в друга посока
Не знам Рустаам или другите, дали не са повлияни от московците, те знаят, но от Гьобелс- сигурно!
Само Гьобелс с такова настървение си е позволявал да определя кой и какво да пише, как да го пише И да го заглушава!
Върхът с публични изгаряния на книги! Сталин поне това не е правил!
Как си обясняваш например, че постингът ми за името на кашкавала го няма в блога, а паразитния и напомпен, при това пълна гротеска, се мъдри на първа линия!?
Не ти ли напомня на Гяобелс?!
технически проблем Вече няма проблем , но няма и постинг
Обясни ми , ако можеш, разбира се, по какви причини този постинг е свален, а другия-поощрен!
Паразитния имам предвид-за поощрен
Не, няма да вдигам скандал
Кажи ми също, тези Българи достойни ли са
Ти хареса постинга за кашкавала!
Кажи ми моля ти се, с какво съм нарушил правилата в него
Продължава....
цитирай
10. leonleonovpom2 - Винаги пиша в отговор!Никога ...
29.04.2017 14:07
Винаги пиша в отговор!
Никога инициативата не е моя!
Търся позитивното!
Е, когато става дума за явен антибългаризъм, незачитане на човек, маниакална самовлюбеност за сметка на другите и да искам, няма как да съм позитивен!

Вече близо 30 години ,откакто" върнаха" собствеността Всъщност ограбиха! както нас!
Един път ни ограбиха борците за народа, а втория- демократите!
Нямам преки впечатления за борците за народна свобода, за човешките им качества но за демократите имам
Ами крадците по времето на соца-бармани, келнери, бензинаджии са във властта
какво да коментираме повече за вида на демокрацията им
Значи за 30 години- някъде в края на 50- те години отнеха едрата частна собственост, свестните се демотивираха да работят
Ти си честен човек, но ще ти кажа ,това е много удобна формула за мързеливеца и използвача по начало Ами сега, също вече има почти 30 години, защо не се мотивират?
защо гледат чуждото и в чуждото!
Не, вече окончателно се убедих
Има категория, която счита , че другите трябва да работят, а тя да следи работата им
И това счита за основна нейна работа Нищо друго! Да, по начало има такава категория, но тя се назначава, не е от самозванци!
И не само контрол
А и Гьобелс!

а доколко са свестните хора, може да съдиш по двата постинга за кашкавала- Там близо 2000 / две хиляди/"читатели", а при моят пет пъти по- малко
Вярно ,че той е тероризиран, но самият факт за терор е достатъчен!
И не само той И последните ми пет постинга!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
11. alchemist - Да живеят ценностите на комуно-демокрацията!
29.04.2017 14:13
Да речем, че съм чел част от стихотворенията на Пеньо Пенев. И за какво се говори там, ако се абстрахираме от идеологическите неща(???????)? За старите царски хора, за техният морал и достойнства. Точно такива хораа ни трябват сега, а са си отишли безвъзвратно.
Всъщност т.нар. демокрация трябва да благодари на комунизма за много неща, най-вече, че изхайлази доста народ и го превърна в послушно стадо много подходящо за демокрация.
цитирай
12. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
29.04.2017 14:27
alchemist написа:
Да речем, че съм чел част от стихотворенията на Пеньо Пенев. И за какво се говори там, ако се абстрахираме от идеологическите неща(???????)? За старите царски хора, за техният морал и достойнства. Точно такива хораа ни трябват сега, а са си отишли безвъзвратно.
Всъщност т.нар. демокрация трябва да благодари на комунизма за много неща, най-вече, че изхайлази доста народ и го превърна в послушно стадо много подходящо за демокрация.


Да парадоксално!
Не би трябвало да е така, но е така!

Ами да вземем чуждото владичество!
Какво е мотивирало хората да работят! От любов към тиранина ли?
Абсурд!
Ами така и турците са се изхайлазили За какво да работят, като друг работи вместо тях!
Момент, те са собственице и собствеността им не е отнета
И обратно, като загубиха властта, почнаха да работят
Значи не липсата на собственост, а преяждането с власт демотивира към работа
Да и преялите с власт дават пример на останалите Те пък за какво да работят, като без да работят могат да си живуркат!
Демокрацията даде власт на и без това ненаучени на честен труд
И резултатите не закъсняха
Ти виждал ли си банкер или съдия да маха с мотика на полето ?! Аз не съм виждал
Такива мислят , че парите са като плодове Трябва само да ги оберат Останалото е за другите!

Хубав ден ти пожелавам!
цитирай
13. monarh1991 - Здравей, Лео
29.04.2017 15:00
Както винаги, много точен анализ! В този ред на мисли се сещам за небезизвестния цитат на Буров:
,,Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество — винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава."
Както и това: ,,Българинът може да забогатее само с упорита работа. С нищо друго. Проклятие на съдбата ли е или нещо друго е, но е така."
цитирай
14. mrazekoff - Изключително!!!!
29.04.2017 15:51
Абсолютно точен анализ на българина! Чудя се, как е възможно да претърпим такава огромна промяна към лошото? Говорил съм с хора, които са живяли много преди 09.09.44 и всички говореха за прекрасните черти на българина, за неговото трудолюбие и честност. Няма да се впускам в подробностите на техните думи, но оставам разочарован от това, което сме ние сега - като характери, като отношение и като личности. Не, ние не сме се превърнали в такива характери за ден - два. Това е ставало за десетилетия и сме се разграждали като личности за да достигнем днешния си печален образ. Този пост и един от най-силните които съм чел до сега. Човек трябва да има силен дух и ведър поглед, за да види недостатъците, не пътя, който е извървял в грешната посока и да признае, че това не е неговия народ и тези не са качествата на българите. С болка на сърцето споделям написаното и се надявам, че все пак ще дойде време, когато старите, изконни ценности ще се върнат на мястото си.
Благодаря ти, Приятелю, за прекрасния пост.
Пожжелавам ти хубав и ползотворен ден!
цитирай
15. zaw12929 - Сега е мижитурка, най-общо! Стр...
29.04.2017 16:15
Сега е мижитурка, най-общо! Страхлив, подъл, чакащ нареждане от голямото началство, без значение къде му е седалището Големият брат има винаги думата и правото!
цитирай
16. zzz65 - Не българинът, а УСЛОВИЯТА са се ...
29.04.2017 17:00
leonleonovpom2 написа:
[quote=krumbelosvet]Не българинът, а УСЛОВИЯТА са се променили драстично. Тарикати е имало винаги. И Кириак Стефчов сигурно е имал жив прототип. Тоя типаж, туркофилският, беше забравен дълги години. Сега познавам ЛИЧНО млад човек, който, като баща си, се счита с тюркски произход и обявява българи и славяни за роби.
Съжалявам, че трябва да нагазя в политиката, но днес сме във властта на ИСТОРИЧЕСКИТЕ СИ ЗЛОЖЕЛАТЕЛИ, за които Турция е най-важен съюзник, а ние сме естествено свързани с главния им враг - Русия.


Да, разбира се, че условията влияят на рязката промяна
но нима те са били по- добри в годините на чуждо господство
Ламартин е описал Българите-Мразят и ненавиждат поробителя, но работят неуморно! С горд дух са, тези хора скоро ще бъдат свободни! И характеристиките какви са!
Които давам по- горе , същите!
Та не само условията са причина! И мисленето също!

Хубав ден!
Мисленето е свързано с условията . Условията на живорт определят начина на мислене .Понякога когато промени начина на живот също се променя начина нa мисленето . Говоря от личен опит .Отричателните качества говори за липсва на вяра .Липва на вяра че може по честен път успееш ще има подобни качестева .
цитирай
17. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
29.04.2017 19:10
monarh1991 написа:
Както винаги, много точен анализ! В този ред на мисли се сещам за небезизвестния цитат на Буров:
,,Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество — винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава."
Както и това: ,,Българинът може да забогатее само с упорита работа. С нищо друго. Проклятие на съдбата ли е или нещо друго е, но е така."


Благодаря ти за добрите думи!
Да, нашата орисия е такава, да сме богати с труда си!
Отклоним ли се от нея, губим всякакви богатства, губим образа си!
Спомням си, като дете атмосферата в града на баба ми и дядо ми
Трудът, който кипеше в него, правеше хората приятели и човечни
И на мен петгодишното хлапе ме впечатляваше труда Дядо ми направи малка мотика, да копая с него и с баба ми на лозенцето, което им бяха оставили
Когато баба ми почина, скриха от мен, да не изпадна в шок, толкова я обичах!
След години ми показаха снимки от погребението Впечатлиха ме многото хора
През сълзи леля ми каза, че целият град я е изпратил и от гръцката , и от Сивата махала са дошли, толкова са я обичали хората!
Да, хванах малко от тази истинска, Българска атмосфера!

Хубава вечер, млади приятелю!
цитирай
18. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
29.04.2017 19:22
mrazekoff написа:
Абсолютно точен анализ на българина! Чудя се, как е възможно да претърпим такава огромна промяна към лошото? Говорил съм с хора, които са живяли много преди 09.09.44 и всички говореха за прекрасните черти на българина, за неговото трудолюбие и честност. Няма да се впускам в подробностите на техните думи, но оставам разочарован от това, което сме ние сега - като характери, като отношение и като личности. Не, ние не сме се превърнали в такива характери за ден - два. Това е ставало за десетилетия и сме се разграждали като личности за да достигнем днешния си печален образ. Този пост и един от най-силните които съм чел до сега. Човек трябва да има силен дух и ведър поглед, за да види недостатъците, не пътя, който е извървял в грешната посока и да признае, че това не е неговия народ и тези не са качествата на българите. С болка на сърцето споделям написаното и се надявам, че все пак ще дойде време, когато старите, изконни ценности ще се върнат на мястото си.
Благодаря ти, Приятелю, за прекрасния пост.
Пожжелавам ти хубав и ползотворен ден!


Благодаря ти приятелю за добрите думи относно постинга!

Да, бях дете и ми правеше впечатление атмосферата Съвсем различна от днешната, зверска
Кой по-напред да изяде другия
Градът беше колектив бил съм малък, радвал съм се на внимание, но сегашната отчужденост и злоба ги нямаше
Промяна в поведението взе да се чувства след средата на седемдесетте години
С корекоми, казина, дънки и така нататък
Според мое мнение грешно беше да се забраняват неща, защото забраненото е по-сладко
Но пък сега като няма забрана?
Де факто я има, за тези без пари
Пълната развала настъпи след деветдесетте години
С обира на спестяванията на хората, жестокостта към пенсионерите с обира на пенсионния фонд, на банките, разгрома на селското стопанство и промишлеността
Събуди се вълчото у човека, да докопа в бъркотията каквото може!
И преди се крадеше, но се и работеше и създаваше!
Тук един се подиграва с труда ми Няма нищо по-лесно и долно от това
За мен е ясно, че той истински труд никога не е полагал
И не е изпитал радостта от резултатите от него
Просто го съжалявам заради това!

Хубава вечер, Стефане!
цитирай
19. leonleonovpom2 - Здравей, Зав!
29.04.2017 19:33
zaw12929 написа:
Сега е мижитурка, най-общо! Страхлив, подъл, чакащ нареждане от голямото началство, без значение къде му е седалището Големият брат има винаги думата и правото!


Радвам се, че ме навести!

Да, подписвам се под тези думи! Има и по - тежки, като тези на наблюдателя англичанин през 1990г:
- Българинът за пари продава майка си и баща си!
Не, от патриотизъм това не го приемам, но границата е много тънка!

Хубава вечер ти пожелавам!
цитирай
20. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
29.04.2017 19:37
zzz65 написа:
leonleonovpom2 написа:
[quote=krumbelosvet]Не българинът, а УСЛОВИЯТА са се променили драстично. Тарикати е имало винаги. И Кириак Стефчов сигурно е имал жив прототип. Тоя типаж, туркофилският, беше забравен дълги години. Сега познавам ЛИЧНО млад човек, който, като баща си, се счита с тюркски произход и обявява българи и славяни за роби.
Съжалявам, че трябва да нагазя в политиката, но днес сме във властта на ИСТОРИЧЕСКИТЕ СИ ЗЛОЖЕЛАТЕЛИ, за които Турция е най-важен съюзник, а ние сме естествено свързани с главния им враг - Русия.


Да, разбира се, че условията влияят на рязката промяна
но нима те са били по- добри в годините на чуждо господство
Ламартин е описал Българите-Мразят и ненавиждат поробителя, но работят неуморно! С горд дух са, тези хора скоро ще бъдат свободни! И характеристиките какви са!
Които давам по- горе , същите!
Та не само условията са причина! И мисленето също!

Хубав ден!
Мисленето е свързано с условията . Условията на живорт определят начина на мислене .Понякога когато промени начина на живот също се променя начина нa мисленето . Говоря от личен опит .Отричателните качества говори за липсва на вяра .Липва на вяра че може по честен път успееш ще има подобни качестева .


Да, съгласен съм общо взето с тебе!
човек по природа е хищник
И мисленето е спирачката за проявата му
Когато се увреди то, хищникът излиза наяве!

Хубава вечер ти пожелавам!
цитирай
21. krumbelosvet - Срещу нас
29.04.2017 22:03
Срещу нас се води пропагандна война, която вече е почти изгубена. Духът на огромни маси българи е сломен. Но първо ни заразиха с омраза, после сринаха икономиката, после ни обезоръжиха, и сега ни доубиват психически. Презрението, омразата и хуленето на СВОЯ народ не е наш патент, но сме между най-заразените. Дали е заради Босфора, или сме удобни за опитно поле...
цитирай
22. leonleonovpom2 - Здравей, Красимире!
29.04.2017 22:50
krumbelosvet написа:
Срещу нас се води пропагандна война, която вече е почти изгубена. Духът на огромни маси българи е сломен. Но първо ни заразиха с омраза, после сринаха икономиката, после ни обезоръжиха, и сега ни доубиват психически. Презрението, омразата и хуленето на СВОЯ народ не е наш патент, но сме между най-заразените. Дали е заради Босфора, или сме удобни за опитно поле...


Не ме разбирай криво!
Това да не премълчиш истината, не означава да хулиш!
Два милиона напуснаха България
От патриотизъм?! Това пък е последното, в което бих повярвал И каквито и уверения да се поднасят оттам за патриотизъм, просто не им вярвам и толкова!
Аз също можех да отида. С договор, не като гастербайтер Но след голяма душевна борба не го направих повторих случая с дядо ми, който също не е заминал
разбрах защо не е заминал!
Имаме и една друга, много лоша черта, която премълчах горе!
Ние не търпим успелите Веднага ги вземаме на прицел И стреляме по тях
Много рядко може да се чуе похвала към успял, особено от колега

Има външна намеса, но тя не минава без наша подкрепа
И външните забелязват основните неща
Ето, пътешествениците казват за нас, че сме горд и трудолюбив народ, че селата на Българите се разпознават по това, че са китни градини, че сме трудолюбиви и честни Някога!...
Но най- лошо е отчуждението , а също и желанието да навредиш
Спомням си една група американски специалисти в наш завод За един от тях ласкаво казаха, че той е експериментатор Останалите бяха практици
Преведено в наши условия, това би звучало като-Той мисли ,че създаде нов полимер, с епитет по негов адрес?!
Да , има такъв постинг тук, с близко заглавие, но по мой адрес
Не съм създал нов полимер за сведение ! Това може да бъде плод на болна фантазия и на нзлонамерен!
Но чужденците не са пестеливи към похвали, когато виждат ,че някой е успял
А да го омаскарят? Това е абсурд!
За щастие, в блога има много хора от категорията, която одобрявам и затова стоя и упорствам, противно на желанията на някои
цитирай
23. get - Кой направи ВСИЧКО ТОВА ... и Кога стана - ще имате ли гражданската смелост ... ?
29.04.2017 23:54
krumbelosvet написа:
Срещу нас се води пропагандна война, която вече е почти изгубена. Духът на огромни маси българи е сломен. Но първо ни заразиха с омраза, после сринаха икономиката, после ни обезоръжиха, и сега ни доубиват психически. Презрението, омразата и хуленето на СВОЯ народ не е наш патент, но сме между най-заразените. Дали е заради Босфора, или сме удобни за опитно поле...


Да го изречете на глас?

Защо само ДЕМАГОГСТВАТЕ - а НЕ ЖЕЛАЕТЕ ДА НИ ПРИПОМНИТЕ че НАЧАЛОТО НА УПАДЪКА НИ ЗАПОЧНА след като ДВЕТЕ СУПЕР-ДЪРЖАВИ(ИМПЕРИИ) САЩ и РУСИЯ се СПАЗАРИХА през 1990 год. в Малта!
- Защо НЕ ПОУМНЕЕТЕ и разберете, че отново при условия на МЪЛЧАЛИВО СЪГЛАШАТЕЛСТВО ... отново двете Имперски държави предизвикват "нежни революции" в Африканските север и Близък изток с ВОЕННОТО СИ уж ПРОТИВОСТОЕНЕ ... от което се предизвиква ХУМАНИТАРНА КРИЗА със съответният БЕЖАНСКИ ПОТОК давещ Европа?

Това, кога ще го проумеете?!

П.П.
А по отношение на султан Ердоган на него му треперят мартинките - Защото ОТНОВО ДВЕТЕ ДЪРЖАВИ са се споразумели, да резнат една част от Туркия с идеята създаване на Кюрдска държава - запомнете?!
цитирай
24. krumbelosvet - "Ние не търпим успелите"
30.04.2017 07:35
"Ние не търпим успелите". Кой и как е направил тая СТАТИСТИКА? Защото ВСЕКИ НАРОД има всякакви хора. Аз помня прекрасен пример. В голям завод имаше "Технико-икономически съвет" във връзка с управлението на изобретателската и рационализаторска дейност. Авторските възнаграждения бяха определени със закон, като "неплосък" процент от ефекта. Но когато липсват счетоводни данни, ефектът се определяше технически, приблизително, и се изплащаше т.н. "еднократно възнаграждение". Съветът имаше 25-ина членове, и САМО ЕДИН от тях изпитваше завист към авторите и теглеше към минималното възнаграждение. ВСИЧКИ останали гласуваха за максимума, тъй като по закон процентите не бяха високи и във фонда винаги имаше достатъчно пари.
А относно икономическата емиграция, мисля че НЕ ПАТРИОТИЗМЪТ е решаващ. Вярно, първи заминаха влюбените в Америка и Запада. Кой народ ги няма? Но голямото мнозинство заминаха ПО ПРИНУДА. За да издържат деца и родители. Колко циганки станаха проститутки в чужбина, често със съпрузи-сводници...
Помня разказ от американски автор. Милиардер говори със сина си в мезонет на покрива на небостъргач. И му тваря очите, че светлините на прозорците им БУДЯТ ЗАВИСТТА на тия от ниското...
цитирай
25. zzz65 - Освем тях през робството имало и ...
30.04.2017 08:21
Освем тях през робството имало и кирак стефчов виж Под игото . Какво става след неуспеха на въстанието целия град не преследва ли доктора ? И кой скрива доктора от гонещата го потеря. Лалка отхвърлената от обществото .Кой протестира ? Лудия Мунчо . Вярата на българина че като освободим и ще построим едно по щастливо общество . Близките са били до тях . А къде са нашите близки в чужбина . Доколко това не е болка за близките че са далеч един от друг .Не ли свързано това и с морала . Нещастния човек рядко мисли за добро и зло.. Трета причина за лошия морал това е гладът .Блогарът znam бе побликувал.едно!изследване че бедноста довежда до оглопяване . Защо ?? Бедния мисли как ще намери храна .На бедния не му е до морал ?И всичко горепосочено рефлектира върху морала .Единствено надеждата . Но каква надежда може да има в обикновения човек че нещо ще се промени ? Понякога липсвата на надеждата за по щастлив.живот прави достойни хора .Нямайки какво да губят те се стремят да променят нещо .
цитирай
26. batogo - !!!:))) Иване,
02.05.2017 08:19
червените мизерници, слуги на Кремъл, заедно с московските си господари осакатиха живота и духовната същност на българската националност! Аз, като българин, наясно с този факт в дълбочина, няма как да имам друго, освен презрително отношение към тази жалка пасмина тук, в Москва, в коминтерна и навсякъде по света, където се веят червени знамена с повод и без повод!
Хубав ден, приятелю!
цитирай
27. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
02.05.2017 10:37
batogo написа:
червените мизерници, слуги на Кремъл, заедно с московските си господари осакатиха живота и духовната същност на българската националност! Аз, като българин, наясно с този факт в дълбочина, няма как да имам друго, освен презрително отношение към тази жалка пасмина тук, в Москва, в коминтерна и навсякъде по света, където се веят червени знамена с повод и без повод!
Хубав ден, приятелю!


Истината е някъде по средата, както обикновено
Не е виновен комунизмът, а лошите изпълнители
Например, ако правя опит и сбъркам, с лоши последици, не ми е виновна химията за това, а аз съм си виновен!
Та и комунизмът, присвоил и издигнал като религия християнските ценности, не е виновен от само себе си
Виновни са долното качество нагаждачи," накацали" в него
И веднага, още непотънал кораба , помагайки му да потъне ,се прехвърлят на противниковия
И там обясняват, колко лош е бил предишният кораб, какви негодници са го строили, какви крадци са били, колко лош и неправилен е бил курсът му
А те самите са му строителителите, те са и навигаторите
Но те нямат вина!
И после, поели новият кораб, повтарят историята
И отново са самата невинност!
Но дебелите сметки са отплата за невинността им!

Търсете парите! В тях е вината!

Хубав ден, Огняне!
цитирай
28. batogo - !!!:))) Парите са кръвта на живота, Иване! Те са безкрайно полезни в ръцете на духовните и почтените, които правят с тях живота на всички по-качествен.
02.05.2017 12:48
Вината никога не е в парите, а в духовната нищета и примитивното съзнание на простаците с власт, приятелю!
Въпрос на гледна точка, но ако парите бяха виновни, всички хора с пари щяха да са мизерници, а те не са. Богатите хора са създали безброй блага за живота на цялото и на това се дължи богатството им! За разлика от тях мизерниците с пари - бездуховните парвенюта консуматори, се обогатяват от алчността да имат, без да са дали и създали каквото и да е. Много голям процент от богатите са богати благодарение на таланта, гения, знанията, уменията, мъдростта и прозорливостта си, в следствие на чиито качества човечеството върви напред и чиито пари са продукт на създаденото от тях, оказало се изключително полезно за Цялото.
Хубав ден, приятелю!
цитирай
29. leonleonovpom2 - Съгласен съм, Огняне!
02.05.2017 14:28
Но какви са парите в ръцете на бездуховните и непочтените!За какво служат?
Точно те безкрайно силно се стремят към тях и ги имат-обикновено Докопват ги! Наглите и безскрупулните! У нас!
Какво става тогава с духовните и почтените?
Защото парите вървят и с властта!
Не, никак не съм убеден ,че богатите у нас са способните и духовно извисените Имам предвид материално богатите Не духовно!
В нормалните държави, да, това натежава, за което говориш!
Да, спомням си думите на Карло Гарелли-кои хора са богати в Италия!
А у нас се опитват да ги смачкат, пък който оцелее, по Дарвин!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9134944
Постинги: 1348
Коментари: 29643
Гласове: 102592
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031